Wijzigng hoofdverblijfplaats --> wat met kindergeld?

DJ
Topic Starter

Re: Wijzigng hoofdverblijfplaats --> wat met kindergeld?

#16 , 21 nov 2012 09:57

De gemeente wil het adres niet wijzigen omdat moeder een oud vonnis liet zien. De gemeente beweerde dat het vonnis dat ik liet zien niet geldig was, dat ik daar vanalles aan kan hebben gewijzigd?? Ze beweerde zelfs eerst dat het geen vonnis was omdat ze het rolnr niet direct terugvond. Er staat wel degelijk vonnis en rolnummer op.
Daar stopt het dan? De gemeente maakt volledig subjectieve beslissingen en oméén of andere reden kan de moeder weer alles?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis

#17 , 21 nov 2012 10:16

aan de balie dienst bevolking de verantwoordelijke leidinggevende erbij vragen: wijzen op rolnummer, datum en vonnis.
Gemeente MOET je dochter overschrijven. Zoniet klacht indienen bij de Burgemeester.
Heb ook zo'n fratsen meegemaakt met een ietwat tragere gemeentelijke ambtenaar, seintje naar de Burgemeester en het was zéér snel opgelost. Die ambtenaar riskeert overigens een vermaning van zijn dienstoverste want is onwettig bezig...

DJ
Topic Starter

#18 , 21 nov 2012 10:23

Staat een politionele vaststelling boven een vonnis eigenlijk? Want kan ik dan de wijkagent niet nog eens langs laten komen. Ze woon al meer dan 6 maanden bij mij, wordt de plaats waar je zo lang verblijft, niet automatisch je domcilie?

Reclame

DJ
Topic Starter

#19 , 21 nov 2012 14:19

De bewering dat het geen vonnis is, was natuurlijk niet correct ,maar na contact met de griffie blijkt dat de toewijzing van hoofdverblijfplaats bij mij enkel in de motivatie staat en niet in de beslissing, dus kan de gemeente het adres niet wijzigen.
Dit is te zot voor woorden!

lucgescheiden

#20 , 21 nov 2012 15:59

Ik zou denken dat het aan uw advocaat is om op dergelijke zaken toe te zien, waarom betaalt u deze anders?
Handige documenten voor Personenrecht

DJ
Topic Starter

#21 , 21 nov 2012 18:03

Zeker en vast Lucgescheiden!

Terug naar “Echtscheiding”