Brugpensioen met gemengde loopbaan

Canarias
Topic Starter
Contacteer: Website

Brugpensioen met gemengde loopbaan

#1 , 06 nov 2013 19:22

Mijn vraag is de volgende. Als je enkele jaren een volledig zelfstandige activiteit hebt uitgeoefend en daarna tot vandaag als arbeider bent tewergesteld kan je dan op brugpensioen gesteld dat je voldoet aan een bepaalde leeftijd en dienstjaren ? Zo ja wat zijn dan de voorwaarden aub ? Ik werk momenteel in de metaal sector 149.04. Dit is een vraag voor een collega van mij.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 06 nov 2013 22:13

Mijn vraag is de volgende. Als je enkele jaren een volledig zelfstandige activiteit hebt uitgeoefend en daarna tot vandaag als arbeider bent tewergesteld kan je dan op brugpensioen gesteld dat je voldoet aan een bepaalde leeftijd en dienstjaren ? Zo ja wat zijn dan de voorwaarden aub ? Ik werk momenteel in de metaal sector 149.04. Dit is een vraag voor een collega van mij.
Over de voorwaarden kan je een heel boek schrijven. Hoeveel jaar is de persoon exclusief zelfstandige geweest en wanneer ia hij begonnen met werken?

Reclame

Terug naar “Pensioenen”