ik heb geen contract!!! Dit is zoiets als een toegangsticket in een zwembad. Dit noemen ze een retributie. Ik heb nooit een contract ondertekend.
Ik heb nooit enig contract gehad laat staan waar in staat dat 'vergeten' beboet wordt!!!
Met alle respect Mijnheer Franciscus maar dit klopt gewoonweg niet volgens mij.
En ik zal ze niet achter de balie gooien maar ze mooi presenteren (door elkaar). Het gesprek zal ook opgenomen worden welke de wet perfect toelaat. Eigen gesprekken mag men opnemen. Met filmen weet ik niet hoe het zit met de wet op de privacy.
Ik zal zeker je raad opvolgen en contact opnemen met de klantendienst
Ik sta altijd open voor een positief en constructief gesprek maar blijkbaar kent het personeel van de NMBS die woorden niet. Blijkbaar spreken wij dezelfde taal niet....
Bon, om over het smijten, gooien of overhandigen niet te hebben. Is dit eigenlijk wettelijk wat ze doen? Kijk, 8€ is de wereld niet maar het gaat om principe. Ik heb al 2000€ betaald.
Er is geen enkele wet die 'vergeten' bestraft, want een boete is een straf!!!! Dus wordt ik bestraft omdat ik voor 1 x mijn portefeuille in de wagen laten liggen heb terwijl ik hetzelfde abonnement 10 minuten daarvoor gebruikt heb om de parking binnen te rijden.
En, dit reglement is in voege gegaan nadat ik mijn abonnement gekocht had. Dit is éénzijdig beslist door de NMBS zodat ik niet meer de mogelijkheid heb om te kiezen of ik met de wagen of de trein zou gaan. Alles is al betaald!
Ik ben die 'rip' maatschappij beu.
U moet ook weten dat de treinrit ongeveer 8€ kost en dat ze mij 8€ willen aanrekenen. Dit is de prijs van een ticket en is volgens mij de prijs van de rit en de boete niet evenredig.
maar ja, wie ben ik.
Mogen ze 8€ in 1 en 2 cent weigeren? volgens mij niet want dit is een perfect legaal en erkend betaalmiddel.
mvg
x