Nochtans staat in de opzeg afbraak, dit kan enkel op eind van elke 3 jarige periode. Verhuurder heeft zijn opzeg zelf dubbelzinnig gemaakt.We hebben gisteren onze AS ontvangen, eind 02/2016 moeten we het pand verlaten, de huidige woning word platgesmeten, komt nieuwbouw op, hun meerderjarig kind komt er dan in wonen, we zijn blijven zoeken naar een gepaste woning, maar krijgen bijna overal een neen, morgen opnieuw naar eentje gaan kijken, hoop dat we toch een keer chance mogen hebben, en een ja krijgen.
In opzeg staat zowel voor bewoning familie als werken, maar voor het deel werken is niet voldaan aan de vereisten, dus rest enkel voor bewoning familie.Nochtans staat in de opzeg afbraak, dit kan enkel op eind van elke 3 jarige periode. Verhuurder heeft zijn opzeg zelf dubbelzinnig gemaakt.We hebben gisteren onze AS ontvangen, eind 02/2016 moeten we het pand verlaten, de huidige woning word platgesmeten, komt nieuwbouw op, hun meerderjarig kind komt er dan in wonen, we zijn blijven zoeken naar een gepaste woning, maar krijgen bijna overal een neen, morgen opnieuw naar eentje gaan kijken, hoop dat we toch een keer chance mogen hebben, en een ja krijgen.
Er staat in zoals u reeds werd meegedeeld hebben wij het plan om de bestaande woning volledig af te breken en een nieuwbouw te plaatsen de verklaring van volledigheid & ontvankelijkheid van ons verbouwingsdossier door de stad .... zal u eerstdaags apart bezorgd worden.Wat staat er eigenlijk exact in het aangetekend schrijven?
Wil dit dan zeggen dat we dan een maand langer het pand kunnen bewonen of wat wil dit zeggen, ja ik begrijp er niets van?Bij een opzeg voor eigen bewoning door de verhuurder heeft u als huurder steeds het recht een tegenopzeg te geven van één maand. Deze opzeg start op de eerste van de maand volgend op de kennisname van de opzeg.
Een sociale woning krijgen wij niet omdat ons gezin teveel mensen telt, ik heb dat al gaan navragen, ja mevrouw we kunnen u niet helpen we hebben geen huizen die geschikt zijn voor het aantal personen dat uw gezin telt, dus dat is ook geen oplossing.Heb je u al laten inschrijven voor een sociale woning.
Dit wil zeggen dat als u een woning vindt voor de 6 maanden opzegtermijn voorbij zijn, u vroeger kan vertrekken.Wil dit dan zeggen dat we dan een maand langer het pand kunnen bewonen of wat wil dit zeggen, ja ik begrijp er niets van?Bij een opzeg voor eigen bewoning door de verhuurder heeft u als huurder steeds het recht een tegenopzeg te geven van één maand. Deze opzeg start op de eerste van de maand volgend op de kennisname van de opzeg.
Dank je wel voor de info.Dit wil zeggen dat als u een woning vindt voor de 6 maanden opzegtermijn voorbij zijn, u vroeger kan vertrekken.Wil dit dan zeggen dat we dan een maand langer het pand kunnen bewonen of wat wil dit zeggen, ja ik begrijp er niets van?Bij een opzeg voor eigen bewoning door de verhuurder heeft u als huurder steeds het recht een tegenopzeg te geven van één maand. Deze opzeg start op de eerste van de maand volgend op de kennisname van de opzeg.