apotheek

Spruitje2013
Topic Starter

Re: apotheek

#16 , 09 nov 2015 15:35

Als dat allemaal gebeurd doet u best aangifte bij de politie wegens vervalsen van medicatie.
Ik denk niet dat daar mee gelachen zal worden...
Ja ga ik doen ook. Bedankt hè

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Spruitje2013
Topic Starter

#17 , 09 nov 2015 15:38

Wat hebt u betaald? Ventolin of een aerosol luchtverfrisser?

Wordt u verdacht van het toedienen van een aerosol luchtverfrisser aan een kind van 3 jaar?
Ventolin met een stuiver luchtverfrisser in.. Er zat een verkeerde inhoud in. Die apotheker beschuldigd mij en men stiefvader men ex en men 7 jarige dochter. En vroeg hem gewoon voor een uitleg hoe die stuiver in een verpakking van ventolin is terecht gekomen. Die heeft me zwaar beschuldigd hoor. Daarom geef ik die stuiver niet af aan de apotheker. Ik heb met politie moeten dreigen om die stuiver terug in men handen te krijgen. Maar dit wouden ze niet en hebben hen gewoon teruggeven.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#18 , 09 nov 2015 15:42

En verkoop de apotheker ook die luchtverfrisser??

Reclame

Spruitje2013
Topic Starter

#19 , 09 nov 2015 15:45

U geeft toch zeker niet de indruk een stabiel persoon te zijn, al gaat de opmerking paranoia er wel over, dat was niet echt gepast voor dit forum.

U bent wel verplicht het verkeerde product terug te geven (om dan het juiste mee te krijgen), wat de situatie ook is. Een veroordeling voor diefstal wil u echt niet op uw strafblad krijgen. Op uw beurt kunt u eventueel klacht indienen tegen de apotheker voor laster en eerroof of schriftvervalsing.
Pardon ? Geen stabiel persoon ? Hoe kan je dit weten ? Je moet geen mensen veroordelen die je niet kent. Men dochter heeft een inmuunziekte. Ik vecht het hoederecht van men oudste aan. Ik werk, ik doe alles. Ik denk wel dat stabiele personen dit kunne !! Gelieve niet meer te reageren. Want dit vindt ik onbeschoft. Ik vraag hier niet om beledigend te worden hè. Schaamte ken u precies niet !!!

Spruitje2013
Topic Starter

#20 , 09 nov 2015 15:46

En verkoop de apotheker ook die luchtverfrisser??
Neen niet dat ik weet. Het zou maar raar zijn dat apothekers dit verkopen. Het is een Internetbedrijf waar je het kunt krijgen.

Xenophon

#21 , 09 nov 2015 15:53

Gewoon uit nieuwsgierigheid: wat staat er exact op de flacon met die luchtverfrisser?
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Spruitje2013
Topic Starter

#22 , 09 nov 2015 15:53

Adresgegevens zijn idd zichtbaar. Ik zie niet in waar een apotheker misbruik zou kunnen maken van je adresgegevens. Bij het uitlezen in hun software krijgen ze standaard overigens niet je adres te zien, enkel je rijksregisternummer wordt gekoppeld aan een overheidsdatabase die zegt of iemand verzekerd is en hoe dat het geval is. Het opslaan van je adres zonder je expliciete toestemming zou overigens strafbaar zijn.
Dank je voor je reactie !

LeenW
Topic Starter

#23 , 09 nov 2015 15:54

U geeft toch zeker niet de indruk een stabiel persoon te zijn, al gaat de opmerking paranoia er wel over, dat was niet echt gepast voor dit forum.

U bent wel verplicht het verkeerde product terug te geven (om dan het juiste mee te krijgen), wat de situatie ook is. Een veroordeling voor diefstal wil u echt niet op uw strafblad krijgen. Op uw beurt kunt u eventueel klacht indienen tegen de apotheker voor laster en eerroof of schriftvervalsing.
Pardon ? Geen stabiel persoon ? Hoe kan je dit weten ? Je moet geen mensen veroordelen die je niet kent. Men dochter heeft een inmuunziekte. Ik vecht het hoederecht van men oudste aan. Ik werk, ik doe alles. Ik denk wel dat stabiele personen dit kunne !! Gelieve niet meer te reageren. Want dit vindt ik onbeschoft. Ik vraag hier niet om beledigend te worden hè. Schaamte ken u precies niet !!!
Ik heb enkel gezegd dat u die indruk geeft, niet dat u dit bent. Uw overdreven reactie bevestigt dit alleen maar.

De reden dat ik dit gezegd heb, is dat u met uw verhaal van de hak op de tak springt. Eerst ging het over privacy bij het lezen van een ID-kaart, dan over een verkeerde levering, vervolgens over valse beschuldigingen en zwartmakerij en nu zitten we bij vervalsing van medicijnen. Waar wil u eigenlijk naartoe met dit topic? Wat is uw uiteindelijke vraag?

Spruitje2013
Topic Starter

#24 , 09 nov 2015 15:56

Wat hebt u betaald? Ventolin of een aerosol luchtverfrisser?

Wordt u verdacht van het toedienen van een aerosol luchtverfrisser aan een kind van 3 jaar?
Ventoline met de verkeerde verstuiver erin.
En de apotheek geeft mij de schuld en men stiefvader en men dochter van 7.

Spruitje2013
Topic Starter

#25 , 09 nov 2015 15:58

Ik heb enkel gezegd dat u die indruk geeft, niet dat u dit bent. Uw overdreven reactie bevestigt dit alleen maar.

De reden dat ik dit gezegd heb, is dat u met uw verhaal van de hak op de tak springt. Eerst ging het over privacy bij het lezen van een ID-kaart, dan over een verkeerde levering, vervolgens over valse beschuldigingen en zwartmakerij en nu zitten we bij vervalsing van medicijnen. Waar wil u eigenlijk naartoe met dit topic? Wat is uw uiteindelijke vraag?
Of die apotheker men adresgegevens kan zien!! Als je de topic goed volgt vraagt iedereen waarom of dit of dat! En ken deze site nog niet goed. Dus nu gebruik ik citeer en kan kont dit bij jouw terecht. Laat het maar! Ik ben je belediging beu.

roharro

#26 , 09 nov 2015 18:29

Mijn apotheker, dokter en ziekenhuis zien mijn adres wel hoor bij het inlezen van mijn ID-kaart.
Daar is trouwens geen enkel probleem mee.

Ik ben niet van mening dat iemand je heeft hier heeft beledigd.
Waarom toch al die onnodige achterdocht?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Franciscus

#27 , 09 nov 2015 18:42

Is dat een product op voorschrift?

zie ook mijn vragen in #7

Het is (soms) moeilijk te begrijpen wat u bedoeld...
Soms staan er verkeerde letters en om dan de zin te begrijpen....

roharro

#28 , 09 nov 2015 18:54

Mijn buikgevoel zegt me (is bijna nooit verkeerd) dat u het antwoord aan uw oudste dochter moet vragen.

U schreef immers: "Ze geven heel omgeving de schuld! Zelfs men oudste dochter. Dat wij die stuiver hebben verwisselt en zit midden in een zaak rondom het hoederecht van men oudste."[/u]

Klopt het dat uw oudste dochter liever heeft dat u geen hoederecht over haar krijgt?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Xenophon

#29 , 09 nov 2015 19:01

@Franciscus: ja, Ventolin is voorschriftplichtig. Wordt gebruikt (o.a. ) bij astma.

Enfin, het lijkt me allemaal een beetje vreemd, als we Occam's scheermes toepassen op heel het scenario dan is een verwisseling na de verkoop de meest waarschijnlijke uitleg. Maar ik stond er uiteraard niet bij toen de verpakking werd geopend.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Lanox

#30 , 10 nov 2015 00:00

Net zoals het merendeel van de posters heb ik problemen met de waarschijnlijkheid van uw versie. Er zijn namelijk 3 opties:
1. de luchtverfrisser is al bij de fabrikant in de inhaler geplaatst, wat vrijwel onmogelijk gezien de controles en dat een farma bedrijf geen luchtverfrissers maakt
2. de apotheker heeft de luchtverfrisser in de inhaler geplaatst, maar beide delen worden verkocht in dezelfde gesloten verpakking, dus vergissing lijkt me uitgesloten en waarom zou een apotheker zijn licentie gaan riskeren door dit bewust te doen?
3. de luchtverfrisser is na aankoop in de inhaler geplaatst

Zonder iemand te willen beschuldigen denk ik dat elk weldenkend mens bij optie 3 gaat uitkomen.

Terug naar “Privacy-bescherming”