Was de geiser dan ook in orde
Het stopcontact voor de geiser was met pin en niet geaard.
Geiser (en verliesstroomschakelaar) kan electricien fixen door nieuwe aardingsdraad/staaf in de grond te kloppen en draad binnen in hoek tegen plafond te leggen...dus dat zou goed moeten komen...wacht nog op offerte...
Van die schimmelvorming was ook niks meer te zien...de huurder had dat beter voor de controle ipv na de controle opgekuisd dan had ik daar geen strafpunten voor gekregen...was een 'plekje' achter een kas die ze juist voor de controle hadden verplaatst op eerste verdieping...
Ik zal inderdaad nog meer trachten huurders te vinden die een degelijke loonstrook kunnen voorleggen met voldoende loon om dergelijke inspecties in de toekomst nav huursubsidies te vermijden. Spijtig dus voor de echte 'sukkelaars'...
En dat moet dan wel allemaal gefixed zijn tegen midden februari. De eerste 2 electriciens die ik contacteerde konden pas eind februari langskomen.
Een vierde electricien zei dat hij geen tijd had....teveel werk...dus die termijnen zijn ook veel te strikt...
Ik vraag me af ofdat die ongeschiktheidsverklaring kan uitgesteld worden als ik alvast kan aantonen dat ik een goedgekeurde offerte heb die evenwel slechts na midden februari wordt uitgevoerd...kan men zoiets vragen...?