aangetekend brief niet ontvangen

scorpioen
Juridisch actief: Nee

Re: aangetekend brief niet ontvangen

#16 , 01 aug 2016 19:25

En bij mij weten kunnen griffies va rechtbanken niet in het rijksregister controleren of adres gewijzigd is -
Parketten zouden dat wel kunnen.
Griffie van de rechtbank kan ook in het rijksregister. De griffie moet echter niet telkens als een gerechtsbrief verzonden wordt het adres controleren.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fais
Topic Starter

#17 , 02 aug 2016 09:45

Ik vraag me dan af of ze dit dan moeten of niet? Waneer er expliciet gevraagd wordt dat alle correspondentie naar het domicilie adres moet.

scorpioen

#18 , 02 aug 2016 11:42

Neen.. Ze moeten dat niet. U moet als u verhuist de rechtbank op de hoogte brengen.

Reclame

mava105

#19 , 02 aug 2016 12:33

Waarom hier blijven afgeven tegen de beantwoorders van uw topic, terwijl je zelf in de fout bent gegaan. Laat het een les wezen voor de volgende gelegenheid.

Fais
Topic Starter

#20 , 03 aug 2016 12:19

Waarom hier blijven afgeven tegen de beantwoorders van uw topic, terwijl je zelf in de fout bent gegaan. Laat het een les wezen voor de volgende gelegenheid.
Ik zit hier ook niet af te geven aan de beantwoorders. Integendeel. Ik vind het juist super dat iedereen hier adviseert en probeert te helpen, ik dank hen ook hiervoor. Ik vraag hier alleen naar advies omdat ik met bepaalde juridische vragen zit. Als ik niet weet wat de wetgeving hieromtrent is weet ik ook niet waar ik fout zit dus laat staan welke lessen ik hieruit moet trekken.
Ik zit hier ook niet off topic de vragenstellers vragen te stellen .

Terug naar “Administratief recht”