Essentiële verplaatsing?

scorpioen
Juridisch actief: Nee

Re: Essentiële verplaatsing?

#16 , 22 apr 2020 16:59

Kan moeder de wagen niet terugbrengen en dan met openbaar vervoer naar huis?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
painter
Topic Starter

#17 , 22 apr 2020 17:21

Heeft er iemand van jullie een idee hoe lang dit verbod op niet essentiële verplaatsingen nog zal gelden? Is dat in de grote orde van veertien dagen, een maand?

Issued

#18 , 22 apr 2020 19:50

Heeft er iemand van jullie een idee hoe lang dit verbod op niet essentiële verplaatsingen nog zal gelden? Is dat in de grote orde van veertien dagen, een maand?
Zoals de viroloog net in het nieuws zei "neen"

Reclame

painter
Topic Starter

#19 , 22 apr 2020 19:56

Kan moeder de wagen niet terugbrengen en dan met openbaar vervoer naar huis?
Neen, want het treinstation is op 25 km van haar huis. Van bij ons naar het station is het 10 km en de reisduur van station naar station is 2 u 55 minuten. En zij mag de auto ook niet brengen, enkel ik mag deze halen volgens de mail van Corona crisis centrum.
Ik zou met de fiets naar daar kunnen rijden, maar ben momenteel niet fit genoeg denk ik.

painter
Topic Starter

#20 , 22 apr 2020 20:15

Zoals de viroloog net in het nieuws zei "neen"
Viroloog hier, viroloog daar, maar als het over concrete actiepunten moet gaan, om de problemen op te lossen, die her en der ontstaan door de lockdown, hoor je niets.

Terug naar “Andere”