Vrachtwagen controle negeren

Jury
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Vrachtwagen controle negeren

#1 , 21 nov 2020 17:05

Hallo , deze week ben ik op de snelweg een controle voor vrachtwagens voorbij gereden terwijl er met twee digitale borden was aangegeven dat de vrachtwagens vd autostrade moesten en zich laten controleren op de parking . Het zat zo , het was vreemd terrein , ik twijfelde en de vrachtwagen voor me reed ook door '( mag natuurlijk nooit een excuus zijn ) dus ben ook doorgereden, een beetje verder zag ik ze rechts staan op de parking , nu is mijn vraag : wat voor boetes staan er op het negeren van vrachtwagencontrole ? Er is niemand achter mij gekomen , ik vind het wel raar dat je zomaar een controle kan voorbij rijden .grt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jury
Topic Starter

#2 , 21 nov 2020 18:40

Hey bedankt voor de snelle reactie , het waren rode borden met een vrachtwagen op met een streep door het waren digitale en er stonden er twee op ongeveer vijfhonderd meter afstand van elkaar er stond ook een witte pijl op naar rechts , erg stom van mij nu ik erop terug kijk 😣😣😣

Jury
Topic Starter

#3 , 21 nov 2020 18:44

Het gaan idd die borden geweest zijn

Reclame

Jury
Topic Starter

#4 , 22 nov 2020 19:50

Het waren idd verplaatsbare digitale verkeerskarren het bord die erop stond is het bord waarvan u de afbeelding geplaatst hebt :een gewoon verbodsbord voor vrachtwagens met een pijl naar rechts bij dat we eraf moesten en erboven stond er controle . Dus als ik het goed begrijp zou mijn sanctie een overtreding zijn voor het negeren van het bord ? Dank voor de uitleg .

Jury
Topic Starter

#5 , 23 nov 2020 18:45

Ok , hartelijk dank voor de uitleg grt

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”