Bedankt voor de reactie:
ter verduidelijking: ik was niet aan het vluchten, ik deed enkel de uitspraak.
Met andere woorden: het was niet om mij tegen te houden.
Foto werd verstuurd via Messenger. Via deze weg kan datum en uur niet vervalst worden.
Aan de tekst is ook te zien dat het over dit onderwerp gaat.
Dus een agent zeggen dat je geen kleuter bent en ze je zo niet moeten behandelen is agressie? Daar ga ik niet met akkoord persoonlijk.
Als de agent in kwestie vond dat zijn geweld gerechtvaardigd was, vind ik het heel bizar dat dit volledig verzwegen wordt terwijl mijn uitspraken tot in detail vermeld staan.
het louter zeggen dat u wel "te voet" naar huis zal gaan kan worden aanzien als een poging om zich te ontrekken tot de nodige vaststellingen, het is niet de eerste die het dan plots op een lopen zet . . .
de enige correcte manier om verwondingen te laten vaststellen is door een arts nadat u mag beschikken en het liefst binnen de 24u, een foto via messenger is geen vaststelling door een arts.
agent pleegde geen (fysiek) geweld, het vastnemen van de arm om deze achter de rug te brengen om de handboeien aan te doen is een standaard iets dat word aangeleerd op de politieschool, als u zich dan zelf nog maar het minste tegenwringt onstaan rap blauwe plekken, dat is niet de agent zijn "fout".
het is de manier en de toon waarop men tegen een agent praat dat veel uitmaakt, het feit dat u onder invloed was zal hier in een rol hebben gespeeld.