Hebt u dat dan ook altijd gedaan en zo ja, bent u al gecontroleerd geweest?

Ik geef al meer dan 5 jaar kosten aan en in de periodes dat ik huurde, gaf ik geen huur aan maar wel een deel van elektriciteit, water, gas en natuurlijk allerlei IT-apparatuur e.d. die ik gebruikte voor mijn beroep als leerkracht. Sommige van die facturen stonden zelfs niet op mijn naam, maar op naam van mijn medehuurster (bv. elektriciteit) maar ik voegde dan een verklaring bij dat ik dat terugbetaalde.
Ik heb nog geen controle gehad tot nu toe dus kan niet voor 100% voorspellen hoe dat zou uitdraaien.
Maar mij is door verschillende bronnen, inclusief mensen op dit forum jaren geleden, verteld dat zolang je de huur zelf niet aangeeft, er geen probleem is.
U kunt voor alle zekerheid eens navraag doen bij de belastingen zelf. Ik heb dat niet gedaan. Indien u het zou doen, zou ik graag het resultaat / advies horen.
Lenny