#1 , 13 jun 2010 12:29
Ik huur een vrijstaande woning . Twee jaar geleden heb k een schuur geplaats .de eigenaar die regelmatig bij ons over de vloer kwam had er geen bezwaar tegen.Ook staat er in het contract dat schade en renovatie en onderhoud voor de huurder zijn daar heb ik ook voor getekend. Maar nu heb ik brand gehad in de schuur en de brandweer had een schade expert gewaarschuwd vanwege asbest maar daar was een verzekering voor omdat op het huis ook asbest ligt De tussenpersoon had de schade vastgesteld op 4000 euro Om heel eerlijk te zijn had ik helemaal niet gerekend op een vergoeding en als de brandweer niet had gebeld had ik zelf weer een schuur gebouwd. Ondanks de toezegging om het geld op onze rekening te storten is het toch naar de eigenaar gegaan en die wil het geld voor zich zelf houden ik heb hier een nare smaak van ook omdat ik een nieuwe schuur niet kan betalen daar ik van een miniumloon moet rondkomen.mvg martin fox martin (1800 euro voor een nieuwe schuur en 2000 voor de arbeidskosten herbouw,ben ik dat geld echt helemaal kwijt??)