En wat er juist in het PV staat... één klokje hier....
En wat er juist in het PV staat... één klokje hier....
Inzake de gevangenisstraf of de boete?
Ondertussen heb ik de pv al terug.
De agent was buiten zijn werkuren en was met een andere agent ze reden naar huis de voorligger heeft de agent en de andere auto voor hun ingehaald.
en ik heb dan gevolgd en daarna is het wat foutgelopen de tegenligger is volgens de agent moeten uitwijken naar de stoep. toen ik terug op het andere rijvak was deed ik een teken naar mijn achterligger (om hem te bedanken omdat hij mij heeft doorgelaten om terug op het rijvak te komen waar ik oorspronkelijk was).
Dat heeft hij ook genoteerd Hij noteerde ook ik citeer "er staat een iets geschreven op die auto maar wij hebben het niet kunnen lezen" en "in de verte zien wij nog de bestuurder de andere volgen. normaal is het niet van onze gewoonte om pv's uit te schrijven buiten onze werkuren maar aangezien de ernst van de situatie hadden wij geen keuze" ...
er staat ook dat zij de andere auto niet hebben kunnen verbaliseren omdat ze de nummerplaat van hem niet hebben genoteerd.
Deze pv is voor mij een emotionele rollercoaster tot nu toe ik moet constant denken aan die gevangenisstraf terwijl ik netjes ben ( ik ben hoogeschoold... werk super hard en studeer ook nog in avondschool)... moest de rechter mij naar de gevangenis sturen voor zoiets zou het echt mijn leven omzeep helpen.