Beroep aantekenen vonnis vrederechter

Levi2019
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Re: Beroep aantekenen vonnis vrederechter

#16 , 18 nov 2019 13:40

Laat ze maar doen en wacht af....
hou de eer aan uzelf.
Tenzij u een "marchand de tapis" bent...
Een marchand de tapis ??

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Levi2019
Topic Starter

#17 , 18 nov 2019 13:45

Nog zoiets, haar weerwoord aan ons. Dat was ongelooflijk. Ik heb dat een paar keer moeten lezen en nog was dat precies geschreven voor een klein kind. Terwijl haar advocaat toch wel een diploma heeft hé. Zo dat wij leugenaars zijn (echte woorden hé) want da er geen 5 maar 3 zijn (dieren), terwijl dat er een foto bijzat van de 5 beesten samen !? Zo echt blijven zeggen de appel ziet paars, terwijl er een foto bijzit dat de appel groen is. Dingen aanhalen die ze beter zwijgt. Zo beweert ze in haar weerwoord dat ze een hond heeft weggedaan vroeger omdat ik zei dat die lawaai maakte. Da's volledig gelogen en de reden dat ze die hond weggedaan heeft, is omdat die in mijn dochter van 5 haar buik gebeten had. En zo staat dat vol leugens, terwijll er niks van bewijskracht bij zat.

bosprocureur

#18 , 18 nov 2019 13:46

Marchand de tapis ?
Ik denk dat dat iemand is die koehandel bedrijft. En maar marchanderen over het minste en geringste.

Reclame

Levi2019
Topic Starter

#19 , 18 nov 2019 13:50

Marchand de tapis ?
Ik denk dat dat iemand is die koehandel bedrijft. En maar marchanderen over het minste en geringste.
Aja zo. Ik heb al aan verschillende mensen raad gevraagd en sommige zeggen 'Vraag om elk de helft'... Maar da's toch ook zo raar. Je staat niet op een markt te onderhandelen hé...

Milo72

#20 , 19 nov 2019 16:22

Volgens mij is dat "voorstel" van de tegenpartij een aktie van "niet geschoten is altijd mis", en proberen ze met wat bluf 1600€ uit te sparen... Ik zou ze laten in beroep gaan.
Voor zover ik weet kan je dan opnieuw RPV (bovenop het eerdere bedrag) eisen. Mss is zelfs een
tegenvordering voor tergend & roekeloos geding mogelijk ?
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

Levi2019
Topic Starter

#21 , 19 nov 2019 18:16

Dag Milo,
Ik denk ook dat het bluf is. Momenteel heeft ze geen poot om op te staan. En de zaak gaat niet veranderen door in beroep te gaan he.
Maar mijn man zou het laten vallen om van alle misserie en stress vanaf te zijn.
Ik vind het niet eerlijk...

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”