#17 , 31 mar 2010 21:38
de andere is geen minderjarige. Ik ben begonnen met die berichtjes, ze waren niet sexueel. Ik insinueerde dat zijn vrouw ziek was geworden mede door zijn eigen toedoen, omdat hij met een ander hft gen*kt.
Toen ik een mail kreeg van windows met vermelding dat er was aangevraagd om mijn paswoord te veranderen, moest hij wel geprobeerd hebben om mijn mailbox binnen te dringen, dus stuurde ik een mailtje terug met de vraag of ik beter het paswoord zou resetten naar de naam vd ziekte van z'n vrouw.
Toen antwoordde hij dat hij hier erg zwaar aan tilde en de politie ging inlichten. Ik dacht dat hij blufde en heb nog wat berichtjes teruggestuurd. Dan was hij blijkbaar eens uitgegaan en stuurde via zijn gsm nr mijn emailadres dat de broer van zijn vrouw wel eens wilde neuken met mij, maar ik moest haar met rust laten....
dus als hij dan zegt 'stop met berichtjes te sturen', waarom zou ik dat dan nog au serieux nemen, aangezien hij het precies opwindend vond.. Het was natuurlijk hij en niet 'de broer van'.die het wilde.