Misbruik van vertrouwen

agaam
Topic Starter

Re: Misbruik van vertrouwen

#16 , 07 okt 2011 17:38

mss als ik alles terug stoort want zij geeft geen werk leeft nu van ziekte uitkering en verwijt mij vaak dat ik het breder heb dan haar "ik heb een full time job" ze is ondertussen ook in schuldbemiddeling voor ziekenhuis factuur school facturen ex.... en verwijt mij nu ook als ik gebleven was dat zij geen klacht zou ingediend hebben.
En waar ze enorm voor boos is ,is dat ik ondertussen iemand heb leren kennen.
maar dat zou haar schulden berg niet oplossen want tijdens haar opnamen geeft zij alles verwaarloos facturen ,huur, ...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
agaam
Topic Starter

#17 , 07 okt 2011 17:41

wat ik mij ook af vraag waarom geeft zij dan zo lang zitten wachten om klacht in te dienen ?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#18 , 07 okt 2011 19:00

Haha, hier geeft je redenen op waarop het geld op uw rekening gestort is.
Dus u hebt het al zeker niet afgehaald, noch bij de leningfirma met afgedwongen handtekening.
Als je er een logische verklaring voor hebt dus eens bekijken wat de verrichtingen waren wat er is blijven staan, wat de waarborg was ( van welke rekening werd die initieel betaald) wie er nu blijft wonen ...wel dan zal je perfect kunnen uitleggen hoe alles is verlopen. Doe dit beter nu want binnen een jaar of zo weet je nog minder van de details.
Hoe die gegevens bij en tracht desnoods nog meer details te verzamelen zodat je indien nodig stevig onderbouwd kan antwoorden.

Reclame

agaam
Topic Starter

#19 , 07 okt 2011 20:24

@ franciscus dank u voor het antwoord ik had niet zo zitten nadenken ik heb idd nog alles gegevens wat dit verrichting betreft op uittreksels.ze zal wel ik ben ervan overtuig zelfs betwisten.
nog juist dan de kwestie van haar zichtrekening en wat de huurwaarborg betrefd ik heb die vrije gemaakt en op haar rekening gestort met als mededeling overeenkomst huurwaarborg zij heeft het huis een tijd blijven houden maar is sedert vorige jaar naar Brussel gaan wonen.
en zij heeft klacht dus ingediend in Brussel.
En ik woon in west vlanderen welke rechtbank zal het worden trouwens als het zover ga want de politie" wijkagent" vertelde me nog de deze zal worden bekeken volgens mij verklaring na mijn verhoor ?
Ik heb een kopie van mijn verhoor meer niet, die ik zal afgeven aan mijn advocaat en de uittreksels ook ik hoop tot een akkoort is dat trouwens mogelijk na een klacht ?

Mvg

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#20 , 08 okt 2011 10:01

Misbruik van vertrouwen is geen klachtmisdrijf. Het is de procureur des Konings die beslist of er wordt doorverwezen naar rechtbank of niet
In principe plaats aangifte maar kan ook plaats strafbare feiten zijn.
Nooit originele stukken uit handen geven enkel copie overmaken. Het kan zijn dat politie op gegeven ogenblik WEL de originele opvraagt. Maar zij kunnen dat ook op de bank met een kantschrift ( opdracht pdK).
Uit uw verklaring ...nadat je idd best eens met je advocaat hebt gepraat kan je bij de politie gewoon een 2de verklaring afleggen waarin je het verloop van de feiten op een rijtje zet.
Zij zal wat ze beweerd ook moeten bewijzen.....dus als je een aantal van haat data dus hij heeft me op dag X verplicht om naar de maatschappij te gaan terwijl de firma zegt dat ze x dagen daarvoor zelfs contact heeft genomen. Op het bureau heeft getekend, gezegd waarvoor het geld dienden enz enz.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”