verbreking huurcontract - vlooien

Sofie-db
Topic Starter

Re: verbreking huurcontract - vlooien

#16 , 16 sep 2012 19:26

Het is wat geweest... was naar de huurdersbond gegaan en dit is een gegronde reden voor verbreking...ze hadden dan ook aangeraden dat ik naar het vredegerecht ging.
Had eventjes contact opgenomen met advocaat en die wist mij te vertellen dat er veel afhangt van de rechter die zit op het vredegerecht.

Heb voet bij stuk gehouden en was mij gelukt om het huurcontract in onderling akkoord te verbreken mits de helft van de huurwaarborg kwijt te zijn...maar ging geen risico's lopen want daar wonen was geen optie!!!

Inmiddels had ik al gezien dat er andere huurders waren ingetrokken maar toen tijdje later opnieuw voorbij het huis ging, bleek het leeg te staan en doet het nu nog steeds....

De kindjes en ik zelf zijn blij dat we daar niet meer wonen en dat dit hoofdstuk voor ons ook afgesloten is :-)

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Archief”