Opgesloten op bus van De Lijn

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: Opgesloten op bus van De Lijn

#16 , 02 nov 2011 18:37

U kan altijd klacht indienen en schadevergoeding eisen van de onruststokers die verantwoordelijk zijn voor het probleem.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21

#17 , 03 nov 2011 08:47

U kan altijd klacht indienen en schadevergoeding eisen van de onruststokers die verantwoordelijk zijn voor het probleem.
Heu... wat hebben andere passagiers met die onruststokers te maken? Dat een chauffeur een bus aan de kant zet omdat hij/zij zich niet meer veilig voelt, daar heb ik alle begrip voor. Maar dat ook alle andere passagiers een klein half uur opgesloten worden, daar heb ik geen begrip voor. Dat een chauffeur een probleem heeft met onruststokers, geeft hem / haar niet het recht zomaar iedereen op te sluiten. Die andere passagiers hebben niets met de onruststokers te maken, en ik zie dan ook niet in waarom zij een klacht zouden moeten indienen tegen die onruststokers? Een klacht indienen tegen de Lijn, ja. En dat zij op hun beurt dan maar klacht indienen tegen de onruststokers.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Franciscus

#18 , 03 nov 2011 09:01

U blijft toch wel zitten om te getuigen tegen de onrustmakers zeker?

Reclame

Gebruiker21

#19 , 03 nov 2011 09:06

U blijft toch wel zitten om te getuigen tegen de onrustmakers zeker?
Als de chauffeur me dit vriendelijk vraagt, wil ik daar gerust tijd voor maken. Als de chauffeur me echter tegen mijn wil vasthoudt, mag hij of zij het zelf uitzoeken.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Andere”