Aansprakelijk voor mijn vader?

jeroen911
Topic Starter

Re: Aansprakelijk voor mijn vader?

#16 , 24 okt 2012 14:44

En nu krijgt het nog een staartje...
Hij zegt dat hij z'n schadedossier ingediend had bij OCMW maar dat ze niet tussen komen; dus komt hij naar mij.
Ik heb een mail gekregen met offerte van meer dan 3000€ voor allerlei zottigheden (nieuw bad+tegels/herschilderen in 2 lagen/nieuwe kast/nieuw laminaat/...)

Hoe reageer ik hier nu best op?
Ik wil niets verkeerd zeggen zodat hij dan kan in rechtzaak tegen mij gebruiken ook.
Zoals eerder al gezegd heeft mijn oom getekend op een stukje envelop toen de sleutels overhandigd werden en is er geen inkomende plaatsbeschrijving.
Dus zoals ik hier begrijp heeft hij geen voet om op te staan; maar ik wil nu een deftig antwoord formuleren en ook duidelijk maken dat dit rechtstreeks met mijn vader moet geregeld worden en niet met mij.

Want ik heb in de tijd mijn vader gewoon vertegenwoordig in rechtbank omdat hij in ziekenhuis lag en proberen voor beide partijen alles te regelen zodat dit kon afgesloten worden.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jeroen911
Topic Starter

#17 , 31 okt 2012 14:43

Ik heb gestuurd dat hij mijn vader kan bereiken op z'n gsm nr en heb dat nr erbij gezet. (nog steeds zelfde als vroeger)

Nu krijg ik terug een mail en eist hij van mij dat ik hem het nieuw adres van mijn vader geef, dat van zijn verzekering en van OCMW; zoniet dat hij naar deurwaarder stapt en dat zal nog eens 500€ extra kosten geven en 150 per keer hij zich aanbiedt.

Ik begin hier aardig mijn buik van vol te krijgen want wij hebben tenslotte geprobeerd om voor beiden goed te doen.

Reclame

Terug naar “Burgerlijke Aansprakelijkheid”