waterschade douche - verzekeringsschade

roharro
Juridisch actief: Ja

Re: waterschade douche - verzekeringsschade

#16 , 22 okt 2014 18:22

Paco, ik heb nu exact hetzelfde probleem, maar bij mij is het water doorgesijpeld naar de beneden verdieping en onder de houten vloer terecht gekomen. Dit werd pas ontdekt toen de houten vloer behoorlijk omhoog kwam en de totale schade loopt nu richting de 8000 euro.
Gisteren heb ik gehoord dat ze niet gaan uitkering, want op het moment dat het woord kit naar boven komt dan wordt er direct gezegd, dat is uw schuld, want de kit is niet goed onderhouden. Ondankd dat de douchebak ook niet goed ondersteund was.

Ik ben dus zeer benieuwd hoe het bij u is afgelopen. Is de schade alsnog vergoed?
Alvast bedankt
Waterschade veroorzaakt door slechte of verouderde afkitting van bad of douche wordt niet vergoed door verzekering.
Vorig jaar zo een schadegeval gehad en eigenaar van bovenliggend app. waar die oorzaak zich situeerde heeft mij met eigen middelen moeten vergoeden (en heeft dat gelukkig ook onmiddellijk en zonder morren gedaan).
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
goldfinger

#17 , 23 okt 2014 18:09

Wij hebben net hetzelfde probleem gehad. Kit kwam los bij het in de douche staan (kit was echter een paar maanden ervoor vernieuwd). Spijtig genoeg was dit niet te zien met het blote oog. Water is onder de parket terechtgekomen van de aanpalende kamer en de gang. Verzekering heeft de complete factuur van de aankoop en plaatsen van nieuwe parket in 2 kamers voor haar rekening genomen.

Succes!

Reclame

Terug naar “Huren”