Was Inazuma maar rechter ... denk dat hij de regels hier op dit forum zowat het beste kent.

Inazuma; ik had het uiteraard over uw uitspraak omtrent de strafmaat. Ik wil er verder niet teveel op ingaan sinds de post verder wel constructief was en aspecten van mijn vraag objectief beantwoorde. Nu ja, als iemand per ongeluk een overtreding maakt volgens u, de -bijna- maximum straf verdient, wat doen we dan met de mensen die ik elke week wel eens met opzet door rood zie gaan (extra gas bijgeven)?! Effectieve celstraffen? Levenslang rijverbod?...
Moet ik me aangesproken voelenAlvast dank ik de mensen die objectief kunnen reageren op een vraag zonder zichzelf verder uit te spreken alsof ze aanwezig waren bij de situatie of mij persoonlijk al jaren kennen.![]()
![]()
Wel ...
De rechter kent u evenmin, en was evenmin aanwezig.
Die gaat voort op de vaststellingen van de verbalisanten, en op wat u daar voor zijn rechtbank zoal komt verkondigen.
Niet zelden komt een beklaagde daar zichzelf ijverig aan de galg praten ...
Inazuma; ik had het uiteraard over uw uitspraak omtrent de strafmaat. Ik wil er verder niet teveel op ingaan sinds de post verder wel constructief was en aspecten van mijn vraag objectief beantwoorde. Nu ja, als iemand per ongeluk een overtreding maakt volgens u, de -bijna- maximum straf verdient,
Ook dergelijke argumentatie gaat in de rechtbank niet de minste indruk maken.wat doen we dan met de mensen die ik elke week wel eens met opzet door rood zie gaan (extra gas bijgeven)?! Effectieve celstraffen? Levenslang rijverbod?