dringend aub

chantika

Re: dringend aub

#16 , 22 feb 2015 11:57

Vergeet ook niet in de zelfde brief te melden dat je het niet eens bent met haar voorstel om een gewone kachel te plaatsen in plaats van een mini verwarming.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bryan712
Topic Starter

#17 , 22 feb 2015 12:54

super chantika,zou ik niet aan gedacht hebben,dank u hoor

bryan712
Topic Starter

#18 , 26 feb 2015 19:47

ik zie het niet meer zitten...de stoof is dus stuk en kan niet meer gemaakt worden,de huisbazin wil geen kosten meer doen dus gaat ze het verkopen,maar ik heb niet zomaar direct een betaalbare woning,dus zit ik maar in de kou.huisbazin heeft mij 2 electrische vuurtjes gegeven en ik had ook nog één,dus als die van s'morgens tot s'avonds opstaan dan is het hier s'avonds met moeite 17/18 graden,en s'morgens is het hier weer 9 graden en dat ost handenvol geld..ik zie het nu echt even niet meer zitten

Reclame

mava105
Juridisch actief: Nee

#19 , 26 feb 2015 20:16

Reeds bijna 2 jaar wordt u hier aangeraden naar de vrederechter te stappen. Waarom doe je dat niet? In verzoening oproepen kost zelfs niets

bryan712
Topic Starter

#20 , 18 mar 2015 19:17

ben ermee bezig,heb haar brief gestuurd,maar ze gaat niet akkoord,ze heeft 10 dagen tijd te reageren,daarna is het vrederechter,nog een vraagje,mag huisbazin in mijn huis (ze heeft sleutel) zonder mijn toestemming of als ik niet thuis ben?

sloeberken

#21 , 18 mar 2015 20:09

Nee dat is inbraak met valse sleutel, verander u slot.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Huren”