sport en ontspanning

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: sport en ontspanning

#16 , 05 jun 2015 18:54

Daar moet u wel rekening mee houden tenminste als hij heeft gezegd ben er over een half uurtje of zo.
Woont hij officieel waar u zoon moet gaan halen.
U kan dat ook bij uw gemeente navragen. Neem het vonnis mee.
Het officiële adres dat u als laatste is medegedeeld is het adres waar u moet zijn.

Gezien de afstand die hij nu heeft gecreëerd is het zijn zaak.

Zorg dat dit in orde komt net zo als de bijzonder kosten ( mochten die er al zijn)
(Bezorg hem het bedrag +copie van alle rekeningen

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
pearltjes
Topic Starter

#17 , 05 jun 2015 21:34

Dus als hij elke keer stuurt dat gij te laat is moet ik dat aanvaarden?

Hij woont daar officieel, zijn advocaat heeft nog niets laten weten dus zal ik hem nog steeds moeten halen.

Franciscus

#18 , 06 jun 2015 00:04

Binnen redelijke grenzen dus een soort van academisch kwartiertje.
Eerste maal kan u wat coulanter zijn pak '30
De volgde maal '25
dan '20.
Tegen die tijd zal hij het wel begrepen hebben. U hoeft bij te laat niet op hem te wachten tot hij wenst te komen.
Maar als het redelijk is en er effectief iets aan de hand is ongeval op snelweg of zo daar geen punt van maken.

En maak duidelijk dat zoon door u wordt opgehaald op adres waar hij ingeschreven staat of zoals voorzien in vonnis.

Bespreek deze strategie met uw advocaat ....

Reclame

Franciscus

#19 , 06 jun 2015 00:16

Daar moet u wel rekening mee houden tenminste als hij heeft gezegd ben er over een half uurtje of zo.
Woont hij officieel waar u zoon moet gaan halen.
U kan dat ook bij uw gemeente navragen. Neem het vonnis mee.
Het officiële adres dat u als laatste is medegedeeld is het adres waar u moet zijn.

Gezien de afstand die hij nu heeft gecreëerd is het zijn zaak.

Zorg dat dit in orde komt net zo als de bijzonder kosten ( mochten die er al zijn)
(Bezorg hem het bedrag +copie van alle rekeningen

pearltjes
Topic Starter

#20 , 06 jun 2015 20:33

Ik ben dit zo beu he.

Mijn kind kan niet het kind zijn dat hij moet zijn. Elke keer komt hij te laat, je moet dit ook steeds weer uitleggen. Papa komt te later mijn vriend. Dan komt hij maarzijn leven staat dan stil, geen sport geen Chiro.

Vandaag was het schoolfeest, heb hem duidelijk laten weten dat het om 13.30u begon. Staat hij daar pas om 14.15 en is hij om 15.30 weer weg want hij had nog andere afspraken. Ik heb hem ook duidelijk gezegt dat ons kindje rond die tijd zijn klasje op moest en dat er om 17.30 u de afsluiting is met gans de school zingen ze dan het schoollied. Hij heeft daar ook niets van kunnen meedoen, met pijn in het hart zie je dan je kindje weer telleurgesteld vertrekken. Zagen voor nog effe langer te mogen blijven.

Ik ben dit voor hem zo beu en ook voor mezelf, dit wil ik niet voor mijn kind.

pearltjes
Topic Starter

#21 , 08 jun 2015 10:42

Mijn advocaat heeft geen antwoord gekregen dus stelt hij de rechtbank terug voor. Hij kan niet gied inschatten wat er word uitgesproken omdat de band met de vader voor alles gesteld word. Dat kan zelfs voor sport en ontspanning blijkbaar. Ook gaat er van de vader zijn tijd als hij ook nog eens onze zoon zondag moet terug brengen. Dan verliest hij weer een uur met zoon. Hij weet het niet goed. Hij gaat deze maand met pensioen en geeft mijn dossier verder aan iemand anders en ik ga moeten afwachten wat mijn volgende advocaat er van gaat zeggen?

Franciscus

#22 , 08 jun 2015 11:26

Het verhaal van het schoolfeest eens op papier zetten en per AS en gewone brief aan vader bezorgen.
Wel zo stellen dat het niet verwijtend is alleen wat een indruk dat op zoon heeft gemaakt.

duma

#23 , 08 jun 2015 11:54

Je kan daarin bv voorstellen dat als er nog eens zo'n schoolfestiviteit plaatsvindt en vader het moeilijk kan inplannen, je gerust de zoon die dag wil bijhouden en dat de vader hem eventueel op een andere dag kan hebben. Op die manier moet vader zijn planning niet omdraaien, verliest gij geen tijd met de zoon en kan de zoon toch genieten van een leuke dag met al zijn klasgenoten ...

win-win-win en zelfs nog eens win.

pearltjes
Topic Starter

#24 , 08 jun 2015 11:58

Ik heb hem gevraagd om te wisselen maar hij wou niet.

duma

#25 , 08 jun 2015 12:06

Doe dat in het vervolg aangetekend; als er dan ooit iets van komt, kan je echt bewijzen dat je zo positief mogelijk hebt proberen te handelen voor je zoon.
Geen tijd afnemen van papa, maar je zoon wel een schoolfeest gunnen, ...

pearltjes
Topic Starter

#26 , 08 jun 2015 21:20

Ok doe ik. Merci!

Terug naar “Echtscheiding”