Zwart werk aangeven

mjers

Re: Zwart werk aangeven

#16 , 08 sep 2015 15:08

Post van de gijzeling gaat over ex waarmee ik geen kinderen heb. Deze post gaat over de man die veroordeeld is tot het betalen van onderhoudsbijdrage voor ons kind maar het blijkbaar zogezegd niet kan omdat hij geen werk heeft. En nu moet men niet komen met dat ik te weinig info heb gegeven. Ik heb niet voor niets twee verschillende topics geplaatst.

Ik dacht dat ik hier was om wat hulp te krijgen en vind het echt jammer dat er dan foute conclusies worden getrokken. Wraak is nooit de juiste weg. Maar conclusies trekken zonder meer zeker ook niet. Ik heb allesbehalve wraakgevoelens want ik heb hem verlaten en niet omgekeerd.

Maar zelfs al ging ik mijn andere ex aangeven voor zwartwerk, welk nadeel heeft dit ? Men zegt hierboven dat het anoniem kan. Weet u hoeveel vijanden een man heeft die zulke dingen doet ? Denkt u dat deze man niet meer op zijn kerfstok heeft staan ? Deze meneer heeft mij zodanig mishandeld dat ik een kind ben verloren. En zelfs tegenover hem heb ik geen wraakzuchtige gevoelens.
Naar mijn mening heeft niemand hier conclusies getrokken, iedereen geeft u zijn versie van de "waarheid". Aan u om ermee te doen wat u wil. Als ik goed gelezen heb is uw vraag hoe m'n zwart werk moet aangeven beantwoord.
Dat sommigen (onder andere ik) dit gedrag in vraag stellen is randinformatie en hoeft u in principe zelfs niet op te reageren.
Ook moet u begrijpen dat wij rekening houden met het feit dat hier vaak maar één kant van het verhaal neergeschreven wordt. Wij weten namelijk niet de volledige achtergrond. Is uw verhaal de volledige waarheid, dan wens ik u alle succes.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jef007

#17 , 08 sep 2015 15:43

er zijn verschillende diensten waar u zwartwerk kan aangeven :
opsporingsdienst FOD Financien
arbeidsinspectie
RVA
....
kies maar uit
ik denk dat u alle adressen op google wel zult vinden
als uw man meerdere vijanden heeft, is hij niet 100% zeker dat de klacht van u komt

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”