Beste
Ik ben steffen en ben een student van 21 jaar, ik heb destijds: 5jaar geleden,een bedrag geleend aan de toenmalige vriend van mijn moeder: het bedrag was 2000 euro om de belastingen van haar vriend te kunnen betalen, hiervoor heb ik een papier opgesteld dat hij mij het bedrag schuldig was en zo snel mogelijk diende te betalen.