#3 , 28 mar 2009 20:49
oh ja, ben al 5 keer afgekeurd door rva-dr om 33% werkonbekwaamheid te bekomen
volgens hem bestaat fibromyalgie niet, ik moet alleen maar knopke in hoofd omschakelen en pijnen en stijfheid verdwijnt dan
cvs werd volgens hem uitgevonden door die dr's in leuven(professoren)
raar dat fibro wel erkend is door wereldgezondheidsorganisatie, laatst is samenkomst geweest in hoofdsteden van europa om fibro te doen erkennen
alsook is fibro wel erkend door ziekenkas gedeeltelijk, er bestaat een f-nr voor 60 kinébehandelingen voor deze patienten
alsook is cvs erkend door riziv
alleen begrijpen mijn lotgenoten, collega's van mijn toen tijdelijk werk, familie, enz... niet waarom ik 33% niet krijg
maar je moet deze dr eens kennen, syndicaat gaat voor 2de maal in beroep
ppfff, krijg maagpijn als ik aan deze dr denk
leuven schreef dat ik voorlopig volledig werkonbekwaam was, volgens rva-dr ging ik niet op ziekenkas voor het geldverlies, raar, na 6 maanden zou ik méér hebben...
vorige keer gerechtsarts aangesteld, gaf me blijvend 33%, maar die kwast mocht in tegenberoep en geen sprake meer van fibro, volgens hem kon ik voor verkoopster of zelfs postbode, zou nogal snel omvallen met de hele handel
kan zelfs geen glazen potten meer opendoen, kinderen doen dat voor me oftewel moet ik er een gat in steken met mes, krachtverlies is ook eigen aan de hele sh..
gerechtsarts bond in en werd tijdelijke in afwachting van bijkomende medische stukken, die had ik niet op tijd door lange wachttijd leuven maar na nieuwe aanvraag dus weer afgekeurd, intussen ook nog botscan gehad wegens de aanhoudende pijnen, overal artrose maar vooral polsen, schouders, voeten, knieen, enz..
en ja, nu weer afwachten en vleeskeuring ondergaan, leuk is anders
mensen zoals wij zouden graag extra geld in het huishouden binnenbrengen als is het maar voor een extraatje voor de kinderen maar nu dus niks voor he, ook geen daguitstappen naar een pretpark, laat staan een vakantie!
zo, dit was dus een verslagje van een profiteur
ps:hoop dat je ook momentaal niet op de dop geraakt want er nu nog vanaf geraken met de veelvuldige ontslagen?