Hallo,
Ik ben een handelshuur aangegaan op 15 november 2008, mijn huurcontract is 3-6-9 jaar, mijn winkel draaid niet zoals ik hoopte en liefs wil ik ermee stoppen. Ik heb mijn contract doorgelezen om te kijken wat mijn kosten voor verbeking zijn, maar wijzer wordt ik erdoor ook niet.
Omdat ik graag wilde weten wat de kosten zijn voor deze verbreking ben ik enkele dagen geleden naar de verhuurder toegestapt en heb hem gevaagd wat mijn kosten zouden zijn als ik het contract verbreek, maar deze vertelde mij dat hij er niet gelukkig mee is en zei dat hij erover na moest denken en mij de volgende dag zou contacteren, maar ik heb tot heden nog niets van hem vernomen, ik wilde graag eerst persoonlijk met hem spreken om alzo de kosten te weten vooraleer ik het per aangetekend schrijven zou doen, is er iemand die mij kan zeggen aan welke kosten ik mij ongeveer kan verwachten.
Ik had ook nog een tweede vraagje, indien ik iemand heb die mij winkel wilt overnemen kan de verhuurder dit weigeren of niet en wat zijn de eventuele kosten.
Alvast Bedankt