#3 , 09 okt 2009 11:40
Waar ik werk is het klein bedrijf 4-5 werknemers. Ik had taal probleem daarom ben ik hier nog, maar mij klink alles fout met deze
bedrijf ik zit in stress hier altijd...
1. Mijn contract is met BVBA persoon X is mijn bass zo gezecht, adres is XA.
2. Persoon X, Uitgever 100% kosten is van persoon Y. Daarom is ook hij mijn bass?
Hij zit ook in adres XA, van 8.00uur tot 17uur, maar zijn statut is rijd auto met LU nummer plaats, een hij is S.A.R.L van Luxembourg, woon in
Belgie.
- Persoon Y is heel slecht
- Hij doet alles da niet mag
- In begin was goed, na 2 maand hij praat een vraag zo maar van alles, mondelijke zonder bewijs in papier.
3. Eerst had ik 6 maand proef contract, afspraak was 1 project moet klaar, maar mij te bewijzen, ik heb binnen 5 maand,
4 projects klaar gemaakt, zodat hij kan gelukkig zijn. En de zijn gelukkig nu.
Helaas:
- Deze maand heb ik contract van persoon X, voor 3 maand
- Persoon X, nu zegt na 3 maand heb ik vast contract met persoon Y
- Dat was niet afgesporken als ik mijn werk eerst begint
- ik ben nu 9 maand verloren
- Mijn collegue ook zelfde (iederen hebt 3 maand contract nu, maar als wilt werken dan moet werken met persoon Y, persoon Y
hebt geeen kantoor in belgie, wil ook geen kantoor, iederen moet van thuis werken zegt hem, kosten sparing)
*Is het juist/correct, kan dat? Als ik werk bij een firma van luxembourg van thuis, een het firma hebt geen buruo in belgie?
4. Doneren is niet verplicht, alles kan gebruik var zijn gratis dat is mijn bedoeling omdat dit zijn software ik gemaakt dat kan
veel bedrijven kan profiteren, als het echt hulp dan iemand kan aanvragen doen dan update ik naar nieuw versie..
I) Bediende werk concurrentie:
------------------------------------------------
- Ik ontwikkel op het werk met (PHP, MySQL, Javascript taal - dit zijn open source zelf ), doel van project is totaal iets anders.
vb. bedrijven XYZ intranet oplossingen, allen voor hun specifiek.
mijn voornaamste is creatief te zijn daarom heb ik mijn eigen project.
II) Mijn prive doneren projects:
--------------------------------------------
- Mijn privé open source project gebruik ik ( Java/C++/Ada/PostgreSQL/Ruby taal - dit zijn ook open source zelf )
- Mijn open source is van mijn zelf 100%, Doel van project is totaal iets anders dan mijn bediende werk contract.
# Dit zijn mijn project ik heb zelf geschreven 2 jaar van thuis (voor doneren):
a. Pda/Pc/Mobile telecommunicatie (SDK)
b. Apotheek beheer ( zoek, chemicaliën, mest aanvragen, statisticus, online apotheek bladeren )
c. Cafe/Restaurant online bestelling ( scherm waarschuwing/ thuis levering oplossingen)
d. Call center ( goed koop bellen, rapporten, administratie onderzoek, enz)
e. Bakkerij beheer ( product in /out stock beheer, inkomen, verloren enz)
f. Web mail online ( geen outlook expres )
g. Senior Programmeurs tips/guide ( pdf book- zelf te helpen andere)
h. meer articles
Kan ik dit doneren project lanceren? als ik bediende vast werk hebt? Kunt u a.u.b mijn juist zeggen als het kan.
Ik kan direct dat beginnen, wet altijd ik wil respecteren, ik wil geen meer fout, noits.
Veel veel dank.