Veel dank voor suggesties...
Psychologie status:
===================
Ik begrijp dat nu wet correct is voor hun. Maar dat is niet eerlijk als u mijn punten begrijp:
1. Mijn werkgever betaal geen cent voor mijn vergoeding. (van Leuven naar gent, hij hebt mijn
belooft hij ga half vergoeding kosten zorgen ongeveer 100 Euro + Internet kosten 50 euro, maar nu ben
ik 7 maand bezig, geen
extra cent nog gegeven, maar wel hij hebt akkoord altijd, ik kan niet elke dag hem terug vragen,
een daar profiteer hij. )
2. Werkgever zegt eersten dag, mijn bruto is 2500 Euro afgesproken, wij zijn akkoord ( 6 maand proef ),
Volgende stap ik ben op het kantoor voor contract te tekenen, hij schrijft 2000 Euro bruto, ik heb
gewoon getekend. ( Vind jullie dat normaal? )
3. Ik verdien 1600 euro netto per maand. ( schulden 600 Euro, Huur prijs 400 Euro, Per extra kosten,
Rest voor leven), zeer moeilijke periode.
4. Ik heb grote schulden ( dank zij deze werkgever + vorige werkgever),
November heb ik rechtbank afspraak voor uiteenleggen mijn schulden betaald of niet.
5. Ik heb gezin, 1 kind ten laste, ik ben allen inkomen persoon.
Ik ben echt boe ge orden van mijn werkgever, de belooft mondelinge, maar hij doet niks, wat hij hebt belooft. Ik heb nooit verwacht een Belgisch
bedrijf, Belgisch eigenaars ga zo mij bedrogen.
Nu, Als ik ergens solliciteer, ik krijg ongelofelijke offerte, hoeveel kan ik verdienen, welke taken
heb ik verplicht, met zelfde ervaring (ik ben blij dat sommige bedrijf zijn echt juist).
Mijn onderzoek (mens recht):
=============================
"met uitsluiting van de regels van de wet van 3 juli 1978 betreffende de arbeidsovereenkomsten. "
- Ok, wet is correct, ik ben verplicht te werken maar, dan wat zegt mens recht als werknemers? Voor
ontslag te nemen, als ik niet meer kunnen vort gaan (financieel, werkgevers fraude, enz.) ?
* Ik heb gewoon maximum 1 tot 3 maand uitkering van OCMW of VDAB nodig, heb ik dat recht als ik
ontslag neemt? Als dat kan, ik wil stoppen met werk een heb ik een andere werk
dat juist is, een nooit zo soort bedrijven.
Met vriendelijke groeten