geseind ??

graffixxz
Topic Starter

geseind ??

#1 , 15 jul 2010 11:08

heb vandaag een agent gebeld die zei dat hy my moest praten voor een verhoor weet niet waar over wel dat het doorgegeven wordt naar het parket
tegen myn vriendin zy hy dat het voor men paspoort was is dat dan een verhoor en waarom moet dat dan naar het parket
nu is myn vraag eigelijk kunnen ze mij opakken als myn vriendin zwanger is 4maand

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
De Swa

#2 , 15 jul 2010 11:09

nu is myn vraag eigelijk kunnen ze mij opakken als myn vriendin zwanger is 4maand
Als je iets mispeuterd hebt, kun je ALTIJD opgepakt worden. Los van de staat van zwangerschap van een vriendin!

graffixxz
Topic Starter

#3 , 15 jul 2010 11:21

ja maar zei kan het alleen niet aan financieel niet en lichamelijk niet en als ze my zouden willen wegsteken kan ik dan voor enkelband vragen inpv gevangenis straf ?,

Reclame

float
Juridisch actief: Ja

#4 , 16 jul 2010 17:09

Is dat hetzelfde als http://www.juridischforum.be/forum/view ... 51&t=21697" onclick="window.open(this.href);return false; ?

Terug naar “Archief”