overname meters

Scorpio
Topic Starter

overname meters

#1 , 19 jul 2010 21:48

Nog een vraagje ivm overname van de meters. Er was dus geen akkoord bij de uittredende plaatsbeschrijving, weigering van aanvaarden van de sleutels, en weigering van tekenen overname meters. Sleutels heb ik dus per aangetekende post opgestuurd. Ivm de meters: luminus heeft me gezegd een éénzijdige opzeg te doen met uitleg waarom. Ik hoop dat ik geen abonnement voor juli moet betalen. Voor het water echter, die geven me de volgende opties: oftwel overname door beide partijen getekend, oftewel sluiten van de meter maar dan moeten ze toegang hebben (ik heb geen sleutel meer). Dit kan toch niet zijn!!! Wat moet ik doen? Hartelijk dank voor uw advies.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 19 jul 2010 21:57

Luminus, eenzijdige opzeg met argumentering. Die maken daar geen probleem van. Heb al vaak een éénzijdige overname dienen aan te vragen.

Watermaatschappij, U zegt het contract op en bezorgt de watermaatschappij het adres van de eigenaar. Aangezien hij de sleutels heeft zal hij hen toegang dienen te bezorgen of het contract overnamen.

Ik hoop dat u voor beide zelf de standen heeft genoteerd? dan kan je die gebruiken in de opzegformulieren.

Reclame

Terug naar “Huren”