mijn man had onlangs een ongeval met zijn auto. In paniek is hij even ergens anders heen gereden zo terug naar ons thuis en zo zijn we hem gaan aangeven. Hij weet niet goed hoe het gebeurd is en was alleen schade aan twee auto's. Er waren geen personen bij betrokken. Wij hadden juist een avond gehad over onze trouw en hij had wel alcohol binnen maar was totaal niet zat. Hij had 0.63 promille. Ze hebben hem niet op lijn laten lopen of bloed getrokken. Ze hebben hem barbaars behandeld en met hem zitte lachen en hem al meteen al lachend gezegd dat ons veeeel geld zal kosten. Nu ik ken mijn man goed genoeg en mijn ouders waren er ook bij...nu staat in verslag dat je NIET te zien krijgt dat hij kennelijk dronken was, schuim op zijn lippen had, licht agressief en tegen sprak...
Zo vertelden ze ook tegen hem dat zowel mijn ouders als ik hem achtergelaten hebben in politiebureau wat totaal niet waar was! hij zou ook minder besef gehad hebben van vanalles...de tijd enzo maar hij wist gewoon alles te zeggen over wat er aan auto was en hoe en wat...
Door wat zij in verslag schrijve hebben wij waarschijnlijk geen recht op onze omnium. Maar de helft is niet waar! Hij was in fout en gaf dat toe zodat de andere mensen ook hun auto terug hadden en omdat wij zo niet zijn maar die politie zit da alleen om leugens te noteren maar mensen helpen???,
kunnen wij hier iets tegen doen??? kan iemand ons helpen?