adres samenwonend

rataplan
Topic Starter

adres samenwonend

#1 , 17 nov 2010 23:25

heejs,

m'n vriendin heeft een zelfstandige eenmanszaak gehad (cafe) en is ermee moeten stoppen,failliesement is aangevraagd.
nu is de vraag indien ze bij mij zou komen wonen en haar domicilie ook bij mij zet,of de schuldeisers ook aanspraak kunnen maken op mijn meubels en dergelijke.
al wat bij mij staat is van mezelf en staat op mijn naam.
en wat valt er eventueel aan te doen?

alvast bedankt

mvg grts

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 17 nov 2010 23:31

Er kan beslag worden gelegd op alles wat zich in uw woning bevindt. Indien u facturen én betalingsbewijzen hebt van uw bezittingen kunt u wel voor het gerecht een procedure starten (trvindicatie) om uw eigen bezittingen terug te krijgen. Maar dergelijke procedure is duur.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

rataplan
Topic Starter

#3 , 18 nov 2010 13:17

oke thx

nu heb ik ondertussen vernomen dat het mogelijk is om haar domicil op een kamer te laten zetten.
misschien een domme vraag maar heeft iemand soms enige adressen of mogelijkheden?liefst omgeving mechelen

we hebben al eens rondgezien voor een klein appartementje,maar de huurprijzen zijn wat aan de hoge kant

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 18 nov 2010 18:37

Adres op een kamer ??? postbusadressystemen zijn onwettig en kunnen nare gevolgen hebben.

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”