ik zit met een probleem, ik moest tegen begin december 680 euro betaald hebben aan de belastingen, ben dit rats vergeten omdat ik al eens belasting betaald had dit jaar, ook ben ik eigenlijk vergeten van de kinderopvang in te brengen, dit komt zo : onze vorige auto die is weggesleept geweest na panne langs autostrade, mijn vriend heeft die auto achtergelaten bij de takelaar maar mijn belastingsaangifte zat daar nog in, wij zijn toen naar de belastingen geweest om eeen duplicaat te vragen, ik had nog een paar weken om dit in te vullen, die mijnheer was zo vriendelijk om alles zelf in te vullen maar omdat wij daar niet op voorbereid waren hadden we natuurlijk niets van papieren bij, en dus zijn de opvangplaatsen niet meegeteld, ging nochtans een grote post zijn, ah, 2 kinderen, 2 maanden vakantieschool en ieder dag naschoolse opvang. Ik heb vandaag gebeld naar de belastingsdienst , kreeg een heel onvriendelijk mens aan de lijn, echt een karikatuur van iemand die werkt aan de staat, ze weigerde een afbetalingsplan en dat begrijp ik niet, ik heb al ieder jaar een afbetalingsplan gekregen, volgens haar kan dit niet zijn en moet ik een hele resem papieren invullen vooraleer ik mss een afbetalingsplan zal krijgen.
Wat zou er gebeuren moest ik gewoon beginnen afbetalen , ik zou ieder maand 115 euro betalen en bij eerste betaling gewoon zetten afbetaling en dan hun referte, kunnen ze op die manier dan loonbeslag doen want dat staat wel op die aanmaning dat ze op gelijk welke manier aan hun geld zulen raken en dat ze zelfs loonbeslag zullen doen, alvast bedankt