bezoekrecht voor ouder die drugsgebruiker is

ilxa
Topic Starter

bezoekrecht voor ouder die drugsgebruiker is

#1 , 22 jan 2011 19:33

Mijn ex is een drugsgebruiker en ik wil niet dat onze zoon bij hem alleen is omdat ik het niet vertrouw. Eerst zei hij dat hij ons kind niet moest zien omdat hij toch geen band had en hij zichzelf beschouwde als spermadonor, als hij geen alimentatie moest betalen moest hij ons kind niet meer zien. De volgende dag zei hij 'co-ouderschap'!! Ik heb dan een advocaat genomen en alles voor de rechtbank getrokken. Hij is van gedacht veranderd en vraagt om de twee weken een weekend en de helft van de vakanties. Ik heb met hem samengewoond, ik weet hoe hij is! Hoe kan ik nu ons kind met een gerust hart afgeven aan iemand die drugs gebruikt en psychisch niet oké is???!!! Gelukkig is het vonnis uit het kort geding in ons voordeel; enkel onder begeleiding van zijn ouders maar welk elke zondag van 13u tot 18u. 4 weken geleden hebben ze dit vonnis niet nageleefd, zijn ouders hebben hem alleen gelaten met onze zoon. Zijn ouders zijn niet te betrouwen en ik wil nu ook bij hen onze zoon niet meer brengen, ze lachen het vonnis gewoon weg.
Zijn er mensen die mij tips kunnen geven of die een gelijkaardig verhaal hebben???

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 jan 2011 20:51

Aangifte doen bij politie dat vonnis niet is nageleefd.
Grootouders zullen op hun plichten worden gewezen.
Zijn kind niet meegeven stelt U bloot aan vervolging.
Uw advocaat raadplegen om de juiste tactiek af te spreken.

Reclame

Terug naar “Andere”