attest omzetten in diploma

natascha109
Topic Starter

attest omzetten in diploma

#1 , 16 jun 2011 20:19

Hallo ,

Ik zit met een vraagje.
Binnenkort heb ik een attest van meertalig administratief bediende.
Nu is men vraag hoe kan ik dit omzetten in diploma?
Normaal gezien moest ik op syntra bedrijdsbeheer appart volge eer ze de attest wouden omzetten.
Maar omdat ik men bedrijfsbeheer al heb behaald heb ik dit niet gedaan.

Is er nog een oplossing?

Mvg Natascha

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 17 jun 2011 11:45

in welk diploma wil je dit laten omzetten?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 17 jun 2011 13:44

Nederlands???

Reclame

Gebruiker21

#4 , 28 jun 2011 09:37

Nederlands???
Och, voor die paar schrijffoutjes (apart, bedrijdsbeheer, volge, "de attest"). Of is het omdat de TS "men" in plaats van "m'n" of "mijn" gebruikt? ;) Veel gemaakte fout, die laatste. Maar inderdaad, een meertalig administratief bediende zou mogen weten dat "men" een persoonlijk voornaamwoord is, geen bezittelijk. Maar kom, we wijken af... ;)

Om op de vraag van de TS te antwoorden: Wie zijn "ze" in uw vraagstelling? Wie moet exact uw attest omzetten in een diploma? Als de enige vereiste is dat u eveneens een attest bedrijfsbeheer hebt, en u kan dit voorleggen, zie ik niet in waarom uw attest niet kan omgezet worden? Maar u zal toch iets duidelijker meten zijn in uw vraagstelling vermoed ik. Het is nogal vaag nu.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Franciscus

#5 , 03 jul 2011 16:30

Bij mijn weten levert Syntra geen diploma's af maar attesten.
Diploma's worden afgeleverd door onderwijsinstellingen die daarvoor wegens hun leerprogramma een zekere kwalificatie hebben gekregen van de overheid.
Niet dat een attest van Syntra niet goed is hoor .. ik heb er zelf twee, buiten enkele diploma's afgeleverd door erkende (hoge)scholen en universiteiten.
En ook nog enkele brevetten en getuigschriften maar dat zijn evenmin diploma's. Sommige hebben dezelfde waarde en geven eveneens toegang tot bepaalde beroepen of functie's.

voor de rest:
http://vrttaal.net/taaldatabanken_maste ... 0065.shtml" onclick="window.open(this.href);return false; 8_)

Terug naar “Andere”