deblokkering rekening maar broer heeft geen adres

berts
Topic Starter

deblokkering rekening maar broer heeft geen adres

#1 , 23 jun 2011 19:55

Mijn grootvader is gestorven en nu zijn de rekeningen van mijn grootmoeder geblokkeerd. Op zich geen probleem in normale omstandigheden. Mijn vader is gestorven en mijn broer (waar we weinig of geen contact mee hebben) en ik zijn nu dus erfgenaam samen met mijn vader zijn zussen.
Alles is in orde gemaakt voor de deblokkering, maar nu vragen ze het adres van mijn broer.
Hij zit in de gevangenis en heeft geen identiteitskaart of enig adres. Hij is met andere woorden met niets in orde. Gevolg is dat we helemaal vastzitten omdat ze een adres vragen en moeten hebben op registratiekantoor en bank. Verder is alles in orde enkel dit stuk van hem. Is er een manier om dit toch zonder zijn adres in orde te maken. Want zolang hij in gevangenis zit, kan hij geen adres hebben en geen adres is geen identiteitskaart. En hij zal er vermoedelijk nog enkele jaren er zitten.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 23 jun 2011 22:46

Contacteer de gevangenis en verzoek om een getuigschrift dat X momenteel in verzekerde bewaring zit?

jojan

#3 , 24 jun 2011 08:09

Een gevangene kan perfect gedomicilieerd zijn op het adres van de gevangenis, bij gebrek aan een ander adres.

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”