Ik ben op dat forum al dikwijls verbannen geweest omdat ik niet enkel over home cinema discussieerde, maar gegeven mijn kennis van networking en protocollen heb ik altijd wel een manier gevonden om te kunnen verder posten en terug te komen. Op een bepaald moment had ik tientallen random accounts om zo te ontsnappen aan hun censuur. Het betreft een forum wat in Nederland gehost is.
Sinds enkele maanden heb ik al die random accounts opgedoekt en ben verder gaan onder 1 vaste account. Dit was in overleg met de eigenaar van de site.
Maar ondertussen begint men mij op alle manieren af te dreigen en te beperken en zie ik ook dat het censuurverbod in de Nederlandse grondwet steeds geschonden wordt. Berichten zoals:
-> dreigement van een banDenk dat de logica bij jou gemiddeld genomen vaak zoek is.
Respecteer de grens die getrokken is en dan mag je hier blijven en anders weet je wat de sanctie is.
Ik laat het hier nu bij (met leden als jou zijn we al veel te veel tijd kwijt eerlijk gezegd).
-> wij censureren schaamteloos jouw berichtenIk heb jou berichten in het Kentucky Fried topic verwijderd. Er is duidelijk met je afgesproken dat je je zou BEPERKEN tot HT gerelateerde topics. Dit is tevens de laatste waarschuwing, zie mijn eerdere posts hierover.
Het strafste is dat er een akkoord was dat zij mijn identiteit gingen beschermen (ik heb een hifi zaak en mag daar geen sponsor van ze zijn omwille van mijn verleden daar: er zijn te veel leden die zich ergeren aan mijn persoon), maar nu zijn er leden die schaamteloos mijn privé gegevens daar neerzetten, en er wordt niks aan gedaan.
Wat ik mij dus afvraag: hoe kan ik klacht neerleggen tegen dit soort mensen die schaamteloos burgerrechten en grondwettelijke regels aan hun laars lappen.
In Nederland is er concreet een verbod op censuur in de grondwet:
http://www.denederlandsegrondwet.nl/935 ... rnbj1z0qzw" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb geen zin in om een rechtzaak tegen hen aan te spannen maar vraag me af hoe we deze cowboys een toontje lager kunnen doen zingen.
Want het onnozele is dat wanneer leden dreigen met een rechtzaak (omwille van hun gedrag) ze ook verbannen worden.