Het onbeperkt uitstel

lachertje
Topic Starter

Het onbeperkt uitstel

#1 , 12 mei 2012 06:45

wat is onbeperkt uitstel

kan ik en mijn man daar een aanvraag voor indienen? en hoe en door wie moet ik dit dan doen?

wij hebben een persoonsbelasting gehad van 15.000€ wegens te weinig belastingen afhoudingen
op ons loon

normaal moet de persoonsbelastingen op 1 jaar zijn terug betaald

ben momenteel ziek (kanker) en kan voorlopig niet gaan werken
heb nog schulden die moeten afbetaald worden

en ja zit onder budgetbeheer, en de mijnheer die dat doet voor mij zegt collectieve schuldbemiddeling aan vragen maar dat wil ik niet

als wordt correct betaald, heb geen achterstand op niets alleen deze belastingen komen er bij en ik zou 900€ kunnen afbetalen maar dan ben ik blijkbaar langer dan 1 jaar aan het afbetalen en dat zou niet mogen????

graag raad en informatie

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
gebruiker

#2 , 13 mei 2012 21:07

Hier vind je reeds de technische uitleg van het 'onbeperkt uitstel'. Daar kan je mee verder.

http://fiscus.fgov.be/interfainvnl/vrag ... itstel.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Al wat nodig is om het kwaad te laten triomferen, is dat goede mensen niets doen (Edmund Burke)

lachertje
Topic Starter

#3 , 14 mei 2012 17:00

bedankt ben er mee naar het ocmw gegaan, hoop op een goede afloop

Reclame

lachertje
Topic Starter

#4 , 04 apr 2013 09:03

heb onder tussen verkregen dat ik deze schuld met 250€ mag afbetalen, tot alles financeel beter gaat en dat de intresten en zo worden stop gezet. Dit is meer dan wat ik gehoopt had.

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”