mastercard "geblokkeerd"

Loria
Topic Starter

mastercard "geblokkeerd"

#1 , 05 aug 2012 15:31

Elke betaling die ik sinds een week tracht te doen met mijn mastercard wordt "geweigerd". Het is wel zo dat ik vorige maand voor de eerste keer in jaren vrij veel heb uitgegeven aan hetzelfde bedrijf ( en mijn uitgavegedrag dus mogelijk abnormaal lijkt tov andere maanden), maar dat was eenmalig en alles is netjes betaald geweest, dus heb geen schulden of aflossing, dus ik vermoed dat ik niet op een zwarte lijst kan komen te staan.
Kan het dat men mij daarvoor "tijdelijk" blokkeert? En zo ja, hoe los je dat op?

PS ik heb ook nog ergens een visa liggen, geeft mastercard dit soort dingen door aan visa ( ik bedoel is er een gemeenschappelijk soort databank?) en heeft het ene invloed op het andere? MAW kan je nog een visa gebruiken als je mastercard voor zoiets zou zijn geblokkeerd?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 aug 2012 16:15

Is het nu werkelijk zo moeilijk om naar uw bank te gaan en de kaart te laten deblokkeren? :oops:

Loria
Topic Starter

#3 , 05 aug 2012 16:22

belangrijker is dat je de reden van blokkeren kent? Kan niets te maken hebben met niet genoeg geld want er stond altijd voldoende op.

Reclame

mava105

#4 , 05 aug 2012 16:59

Limiet overschreden misschien? Het heeft geen nut hierover te staan gissen. Ga gewoon naar uw bank.

Loria
Topic Starter

#5 , 05 aug 2012 17:12

neen, dat vind ik net het vreemde eraan.

Vandebos

#6 , 05 aug 2012 17:48

Maandag naar de bank gaan. Soms blokkeert Mastercard/VISA een kaart uit voorzorg omdat er een aankoop mee is gebeurd in een gehacked bedrijf/winkel. Been there.

Lightning

#7 , 05 aug 2012 17:50

U hebt in het kader van het volgende onderwerp een klacht ingediend misschien?
Onderwerp: http://www.juridischforum.be/forum/view ... 51&t=39474" onclick="window.open(this.href);return false;

Vandebos

#8 , 05 aug 2012 18:00

Blokkering in het kader van een loppend onderzoek kan natuurlijk ook maar doorgaans worden dan alle middelen geblokkeerd niet enkel éen kredietkaart.

denlowie

#9 , 05 aug 2012 20:24

Ik heb eens gelezen wanneer de limit is opgebruikt, dat men na betaling 7 kalenderdagen moet wachten voor men ze terug kan gebruiken !
Dus volgende week zal ze terug bruikbaar zijn, en als dit zo is laat het hier dan eens weten! .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Bank & Beurs”