Onlangs werden spullen van mij gestolen, van mijn gsm tot mijn make-up borsteltje.
Dit gebeurde in de kleedkamer van een sporthal. (vrouwen)
in deze kleedkamer staan zo'n 500 lockertjes die je dicht moet doen met een klein hangslotje, nu iedereen die wat van die slotjes afweet krijgt deze zo open...
op de dag van de diefstal waren er zo'n 6 vrouwen aanwezig in de zaal, waaronder 1 vrouw die ook in de kleedkamer was, zij zag dus in welke locker ik mijn spullen stak..
toen ik de kleedkamer verliet was zij daar nog steeds, ondertussen ben ik 10 min gaan lopen op de loopband (had daarvoor al groepslessen gevolgd, maar daar kan je je spullen bijhouden) daarna keerde ik meteen terug naar de kleedkamer om daar op te merken dat mijn spullen weg waren, het slotje vermoedelijk vervangen? (hier was niks aan...) En ook de vrouw had de sporthal verlaten.
ik was niet de enige die bestolen was en anderen gaven die ene vrouw ook op als verdachte. identificatie was onmogelijk doordat ze een valse kaart gebruikt, dit wil zeggen een kaart met een onbekend serienummer en zodus zonder gegevens. (waarom is zij hier nog niet over aangesproken?) De raad van de politie luidt dat wanneer ik haar terug zie, ik hen moet contacteren zodat zij haar kunnen identificeren, maar hier ben ik niks mee? als zij op die moment niks gestolen heeft kan zij me een proces aandoen voor een valse beschuldiging of in een erger geval kom ik in strijd met een bende (valse incheckkaart). Als 17 jarig meisje voel ik me machteloos, de verzekering van mijn gsm kan maanden duren, en die andere spullen zie ik al helemaal niet meer terug...
Heeft iemand raad, tips, een idee om dit aan te pakken?
Alvast bedankt!