beste,
ik heb vanaf half september mijn kot gehuurd in het centrum van Hasselt en heb hier verschillende moeilijkheden mee.
ik had bij het tekenen van het contract niet gedacht aan de 'laden en lossen zone voor het gebouw' bijvoorbeeld.
hier kwam ik achter na slapeloze nacht 1, om 5 uur (meestal tot 9 maar kan ook later) staan er al ronkende vrachtwagens die de motor dan ook nog heel gemakkelijk een uur laten aanstaan, het lossen van goederen voor de bakker en de slager onder mijn kot was hardhandig gedaan, etc.
nu is mijn balkon deur ook niet echt fatsoenlijk geisoleerd en lijkt het alsof die vrachtwagens in mijn kot staan. ( ook de deur naar de gang is niet geissoleerd waardoor ik gemakkelijk kan horen wanneer iemand 2 etages boven mij de deur open doet.)
wat kan ik u ondernemen?
ik vind het een vreselijk kot maar welke maatregelen moet ik nemen? met het stadsbestuur praten over dit laden-lossen? vragen voor isolatie van de kotbaas? gewoon contractbreuk plegen en terug naar huis gaan?
deze laatste is trouwens een serieuse gedachte, want door slaaptekort lijd mijn studie hier enorm onder.
mvg