kan er iets veranderd worden in een echtscheidingsakte ?

bedrogen hartje
Topic Starter

kan er iets veranderd worden in een echtscheidingsakte ?

#1 , 20 nov 2013 02:09

Ik ben gescheiden , 2jaar geleden, en heb de akte onder dwang moeten tekenen. Alles is in zijn voordeel uitgedraaid ik had niks te zeggen.
Normaal was de onverdeeldheid voor het huis 5 jaar , maar mijn ex wou daar niks van weten en wou maar 2 jaar.
Ikzelf ben invalide en kan niet zomaar een andere woonst vinden . Hij wil enkel geld zien maar ik kan hem niet uitkopen want ik heb enkel mijn uitkering
van 31€ per dag . Ik heb ook geen spaarcenten want hij heeft zijn spaarboekje ook meegenomen. Hij is wel het huis uitgegaan en is onmiddellijk bij zijn vriendin ingetrokken waar hij al van in 1984 mee bezig is . Hij had ook zijn adres daar. Hij heeft zich heel goed kunnen voorbereiden en heeft mij voor voldongen feiten gezet . En dit na 40 jaar huwelijk . De rest zal ik jullie maar besparen want dat is nog een heel lang verhaal !
Er werd mij ook nog verwittigd door een psycholoog dat hij een pathologische leugenaar is. Dus daar heb ik dan meer dan 40 jaar mee samengeleefd . Dus nu vraag ik of er nog iets kan veranderd worden aan zo'n akte dat ik zeker kan zijn dat ik nog een dak boven mijn hoofd heb .

Ik hoop dat ik iets meer te weten kan komen wat ik nu moet doen, want hij blijft gewoon liegen !

groeten

:? :x :( :cry:

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 20 nov 2013 23:03

Had u geen advocaat?

In een echtscheiding met onderlinge toestemming daar staat net de onderlinge toestemming centraal.
Deze wordt (meestal) via een notaris op papier gezet en door alle partijen getekend. U had daar een eigen notaris kunnen hebben.
http://justitie.belgium.be/nl/themas_en ... scheiding/" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”