Hallo,
Vorige week kreeg ik van een interimkantoor te Gent de aanbieding om te werken op vrijdag van 7.30 tot 16.00 als schoonmaakster. (studentenjob). Ik ging akkoord en tekende het contract waarop stond dat ik zou werken van 7.30 tot 16.00 en dat ik me moest melden bij een bedrijf te Gent.
Eenmaal daar aangekomen bleek plots dat het werk zou doorgaan in Roeselare en dat de werkgever me tot daar zou brengen. Na een lange dag werken en 2 uren op de baan geweest te zijn vertelde het interimkantoor me plots dat enkel de gepresteerde uren zouden worden betaald en dat de twee uren dat ik onder weg was niet werden betaald.
Toch stond op mijn contract dat ik van 7.30 tot 16.00 zou werken.
Kan dit zomaar??? Ik voel me niet helemaal correct behandeld. Niet alleen werd me niet verteld dat de opdracht in Roeselare zou zijn, er werd ook niets gezegd van eventuele gepresteerde uren of niet !!
In hoeverre maakt een contract dan eigenlijk nog uit? Als achteraf zonder probleem kan worden afgeweken van de afspraken !
Weet iemand of ik misschien toch recht heb op de uitbetaling van de uren die op mijn contract stonden?
Mvg,
Christel