Vraag i.v.m. flashcart (Nintendo 3ds)

Wizkid
Topic Starter

Vraag i.v.m. flashcart (Nintendo 3ds)

#1 , 09 jan 2014 15:56

Beste forumgebruikers,

Ik ben een student informatica en ben aan het proberen om bij te leren over de ontwikkeling van software voor de bekende handheld, de Nintendo 3DS. Om jullie de technische kant te besparen zal ik het proberen kort uit te leggen. Als je software maakt op de computer voor 3DS zul je dit door de 3DS moeten kunnen laten afspelen, dit gaat niet zomaar om piraterij tegen te gaan uiteraard, en er moet dus een game cartridge in de console gestoken worden. Nu bestaan er accesoires genaamd flashcarts/flashcards waarmee je via de computer deze software op zo'n kaartje kan zetten en op de console kunt uitproberen.

Na wat googlen kwam ik bij dit forumtopic uit:
http://www.juridischforum.be/forum/view ... =8&t=26314
dit dateert echter wel van 2011.
De kaart die ik zou nodig hebben is een R4 SDHC en hij is niet zo in de winkel verkrijgbaar, wel in webshops.

Nu is mijn vraag dus: Ben ik ergens schuldig van als ik deze kaart zou bestellen uit een webwinkel en laat bezorgen of mogelijk aanklaagbaar op de een of andere manier?
Als u nog bijkomende informatie nodig heeft , vraag gerust dan zal ik proberen dat te beantwoorden.

Met vriendelijke groet, Wizkid

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 09 jan 2014 16:48