Bedreigingen,pesterijen en laster

jan56
Topic Starter

Bedreigingen,pesterijen en laster

#1 , 11 jan 2014 15:07

Ik word hier al jaren geterroriseerd door pesterijen ,bedreigingen en laster .Ik heb alles gehad ,nagels op gazon ,autobanden platzetten, fietswiel loszetten ,planten komen afknippen en zoals kinderen aanbellen en snel weer weg .Dan ook nog mensen achter me aansturen, tijdens mijn werk en in mijn sociaal leven .Bij al mijn vrienden geweest ,waarvan dat er verschillende me de rug hebben toegekeerd.En me in het oog houden wie er bij mij komt ,om dan te vertellen hij heeft toch geen vrienden.Ik ben overal geweest om de nodige hulp .Rechtsbijstand OCMW, Politie (verschillende aangiftens gedaan) CAW,Justitiehuis , Advocaat ,Slachtofferhulp. En dan nu heb ik klacht ingediend bij de procureur ,maar overal vragen ze bewijzen. En dat kan ik niet want zij spelen dit via mijn vrouw ,of als ik niet thuis ben. Want deze hebben voor mijn vrouw een huis gezocht, want als ze dit ging huren zei ze (als ge mijn vriendin durft aanvallen zult ge er niet goed van zijn ,dan pakt ze uw kinderen aan en ge weet dat hebben ze al eens gedaan ,en dan komen ze niet meer thuis ).Dit maak ik nu ook nog mee ,mijn kinderen, komen niet meer thuis).Ze vertellen in het dorp dat mijn vrouw is weggegaan omdat ik haar sloeg ,wat ik nooit heb gedaan .Ik word in dorp aanzien als crimineel ,want ik werk als postbode ,en dit al verschillende malen mee maak . Deze woorden liggen in een dorp heel gevoelig omdat er nog een zekere sociale omgang bestaat in een dorp ,en de verspreiding van zulke woorden snel zijn vormen aanneemt en iedereen haar gelooft .Waar ik geen verhaal op heb, en dan bij mijn vrouw gaan toegeven van hun pesterijen,enzeggen wij doen maar verder want hij heeft toch geen poot om op te staan. Als je dan moest weten dat dit dan ook nog vrienden zijn geweest ,die hier 25jaar over de vloer hebben gekomen, en waar ik hun kinderen heb opgepast en als wij een uitstap deden hun kinderen meenam.Van eerst een goed gezin zo kan ontaarden door vrienden dan nog wel in een ware hel . En hun optie is om op zo een manier aan mijn woning te geraken ,dit heeft hij ook al laten weten in de buurt al hier .Als ik dan vraag aan deze waar hij dit aan verteld heeft om dit op papier te zetten doen ze niet. Ik heb met de 106lijn al enkele keren gechat ,wisten geen oplossing ,de 1712lijn gebeld wisten geen oplossing .WEET ER IEMAND EEN OPLOSSING HULP Groetjes JAN

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
redak

#2 , 11 jan 2014 15:14

Eventueel webcams installeren met bewegingssensoren. Wel opletten dat deze enkel op uw eigen woning/oprit gericht zijn, want als ik mij niet vergis is bv het voetpad filmen schending van de privacy of iets in die aard.

jan56
Topic Starter

#3 , 11 jan 2014 15:24

Dit krijg ik ook al van de Politie te horen ,wij mogen niet iemand ondervragen en er een beetje dwang achter zetten .Dit via die wet op de privacy . Een camera heb ik ook al gehad ,maar dan laten ze zich niet zien

Reclame

Oude Belg

#4 , 11 jan 2014 15:28

Eventueel webcams installeren met bewegingssensoren. Wel opletten dat deze enkel op uw eigen woning/oprit gericht zijn, want als ik mij niet vergis is bv het voetpad filmen schending van de privacy of iets in die aard.
Ligt wel iets ingewikkelder met de nieuwe camerawet.

http://www.privacycommission.be/nl/faq- ... en-gebruik
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Archief”