betaling reis

de reden
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

betaling reis

#1 , 24 jan 2014 13:38

het gaat over een bungalow in nederland voor 1 week waar we al 7 jaar naar toe gaan
geboekt via internet
ik heb mijn reis betaald op 2 januari
20 januari betaalherinnering omdat ik niet zou hebben betaald
mijn bank bevestigd vandaag dat de centen correct zijn overgemaakt
zij zeggen niks te hebben ontvangen

maandag doe ik melding bij economische inspectie indien zij niet bevoegd zijn , wie dan wel ?

is het mogelijk dat bij een correcte overschrijving en bevestigd door de bank dat zij niks hebben ontvangen ?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro

#2 , 24 jan 2014 18:09

Is het mogelijk dat bij een correcte overschrijving en bevestigd door de bank dat zij niks hebben ontvangen ?
Ja, indien u op een verkeerde rekening hebt gestort.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

JPV

#3 , 25 jan 2014 07:51

of, in bepaalde gevallen, dat u enkel IBAN en niet de BIC -code opgegeven hebt bij de overschrijving.

Reclame

de reden
Topic Starter

#4 , 25 jan 2014 10:48

of, in bepaalde gevallen, dat u enkel IBAN en niet de BIC -code opgegeven hebt bij de overschrijving.
bij een correcte betaling , zowel de bankbediende als het antwoord op het E-formulier bevestigen dat de overschrijving correct is gebeurd

zij blijven er bij dat ze niks hebben ontvangen ondanks kopie bankafschrift en E-formulier

kenissen hebben ook een betaalherinnering gekregen en die hebben ook al betaald
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

de reden
Topic Starter

#5 , 27 jan 2014 11:13

ik had gemaild indien geen bevestiging ontvang dat ik betaald heb tegen 10u ik het liet onderzoeken door economische inspectie

deze morgend hebben ze gebeld dat de betaling ok was

Terug naar “Archief”