Vooral, sorry voor mijn gebrekkig Nederlands, maar ik ben Frans en Nederlands is niet makelijk voor mij.
Ik werk in Nederlands maar woon in Belgie. Ik heb een vraag over de "niet ingehouden persoonlijke sociale bijdragen", die ik in mijn Belgische belastingform met code 1257-04 moet invullen.
In 2010, heb ik aan een tax adviseur gevraagd mijn belastingform in te vullen (in bijlage). In de jaaropgaaf van mijn Nederlandse werkgever (ook in bijlage) staat het bedrag van 410 euros met referentie "ingehouden nominale premie ZVW". Ik dacht dat het is het bedrag die moet invullen worden met code 1257-04 in de Belgische belastingform. Maar de tax adviseur heeft het bedrag van 453.72 euros ingevuld.
So, 453.72/410=1.1....Om te vermeiden een tax adviseur te betalen, heb ik in de volgende jaren de Belgische belastingform mijzelf ingevuld. Op code 1257-04, heb ik de "ingehouden nominale premie ZVW"*1.1 ingevuld, zonder verzoeken te begrijpen

So, kun jemand mij vertellen wat moet ik echt invullen op deze code 1257-04? Ik begrijp niets aan belastingen...
Bedankt