Wist dat er ergens een addertje zat !
Nu heb ik een contract laten opstellen van 6 jaar (domste fout ooit)
Huurbaas begint plots aan renovatie boven mijn woonkamer. Nieuwe vloer + isolatie.
Terwijl in mijn slaapkamer alleen maar wat houten platen in het plafond zitten.
Ik hoor dus letterlijk wat men buren aan het vertellen zijn zitten hun in de keuken als ik in mijn bed lig.
Ipv van daar te isoleren... heb hem al een paar x verteld van de slechte isolatie boven mijn slaapkamer !
Nu begint hij te renoveren, in het weekend van 8 tot 16.. zaterdag en zondags.
Al gevraagd dit door de week te doen op normale uren maar kon hij niet.
Ik werk in het weekend met een 2x12u systeem.
HEEL VERVELEND DUS !
Nu zitten er schuin langs mij ook pas nieuwe buren in.
Een gezinnetje .. kids alles erop en eraan.
Ook hier heb ik op mijn vriendelijkst gevraagd een beetje rekening te houden met mijn werkuren.
Ik kan ze niks kwalijk nemen moesten ze wat lawaai maken maar dit gaat er over.. stofzuigen om 8 net in het weekend, van die toestanden.
Meermaals roepen van aub enzo.. omdat het al zoveel x gebeurt is.
0 komma 0 respect.
Als ik nu een contractbreak aanvraag zal ik waarsch de volle pot moeten betalen, waar ik dus echt geen zin in heb.
Is er geen manier mij eruit te laten gooien zodat ik de borg behoud?
Als dit gaat ga ik hier zeker mijn werk van maken .. !!
Heb namelijk geen idee hoe dit in elkaar zit.
Dus of wel kabaal maken oftewel rechtstreeks naar de rechter.
Dit zie ik als mijn enige opties.
Ook de sfeer is hier helemaal verpest.
Heb het nochtans zo mooi geverfd met alles perfect naar mijn smaak maar hier wil ik dus echt niet blijven wonen.

Wat zijn mijn opties/rechten?
Hij begon dus echt zomaar uit het niets de vloer uit te halen hierboven, werd letterlijk wakker op een bouwwerf.
En dan die vervelende buren die ik niks kwalijk kan nemen maar vlak boven mijn slaapkamer elke dag een gezellig babbeltje slaan, waar ik elk woord van hoor.
Alvast bedankt.