Idd. Bij iedere herverhuur vervang ik zelf de cilinder aan de voordeur. Ik heb er een 15-tal in reserve en deze wisselen dus met de regelmaat van de klok van locatie.Doe zoals ik. Zorg dat je een reservecilinder hebt met 4 sleutels. Bij iedere huurderswissel, wissel je ook de cilinder, en geeft hem 3 sleutels. Zeg hem dat jij nog een 4de sleutel hebt onder gesloten en verzegelde omslag.
Indien vorige huurder een sleutel heeft bijgemaakt, is hij hier niets meer mee, want er steekt een ander slot.
En vergeet dat een veiligheidssleutel met kaart niet kan worden nagemaakt. Ik ken minstens 2 slotenmakers die u dat voor de gewone prijs binnen de 2 minuten leveren.
Nou, ik heb ooit een opleiding privé detective genoten en dit is ook mijn bevinding eylis. Bij mij gaan er ook knipperlichten knipperen! Ik denk dat u de nagel op de kop slaat!!!geheel vanuit mijn buikgevoel en dus maar in de kantlijn. Maar de huurder is naar mijn idee de boel aan het belazeren, en heeft die diefstal misschien geênsceneerd. Waren de 2 laptops wellicht het enige van waarde in zijn app. en heeft hij ze zo in veiligheid trachten te brengen tov van inbeslaglegging ed? Kzit er misschien totaal naast, maar dit is een raar verhaal. Waarom toont die huurder overigens persoonlijke documenten mbt de blokkering van zijn bankrekeningen aan de verhuurder? om zo het idee te creeeren dat hij ter goeder trouw is? Echt, daar zit meer achter...maar wat?
Denk dat je dit best niet doet, zou u een veroordeling kunnen opleveren.Denk dat ik eens met zijn werk ga bellen ook.
ok, laat dat dan maar uit! heb hier geen zin om mezelf in de problemen te werken!!! alhoewel ik niet inzie welk wanbedrijf of misdrijf noch overtreding ik daardoor pleeg.Denk dat je dit best niet doet, zou u een veroordeling kunnen opleveren.Denk dat ik eens met zijn werk ga bellen ook.
morgen vertrekt er dus een AS met een gewone brief. Moet ik hem daar duidelijk in gebreke stellen of niet? Moet dit vermeld worden?1- ook een gewone brief sturen en in AS verwijzen naar gewone brief.
2- kort op de bal wat vrederechter betreft
3- vergeet het maar dat u enige info gaat inwinnen bij uw eigen werkgever door via systeem te controleren. U mag zeker zijn dat elke opvraging gelogd wordt en zoals gewoonlijk als er iets kan mislopen dan doet het dat ook. De interne controle (audit) of hoe ze ook worden genoemd zullen bij de minste verdachte handeling u zeker wat vragen komen stellen.
Dank u voor de info!!!Onder nuttige documenten in deze rubriek
bij info voor (ver)huurders vindt u :
https://rapidshare.com/files/274432412/ ... Ger_W_.doc" onclick="window.open(this.href);return false;
Is en de verzoening en de mogelijkheid om direct wanneer betrokkene vb niet komt direct de dagvaarden ten gronde.
In uw AS brief doet relaas van de feiten ...
contract van dag x van type kort/lang...
betalen voor datum y de som Z
Niet betaald maand A wegens gebrek aan indiciën (vermeende inbraak)
Niet betaald maand B zogezegd wegens beslag door fiscus .. u toonde papieren van enz
Niet betaald maand C enz
Vraagt onmiddellijke betaling of onmiddellijke ontbinding en schadevergoeding
Er gaan zo wie zo nog enkele maanden voorbij gezien vrederechter vermoedelijk OCMW in kennis moet stellen.
PS ik denk niet dat parket ter plaatse komt voor een diefstal van twee laptops. Parket is een procureurs des Konings met griffier en een onderzoeksrechter met griffier. Zijn dus magistraten...deze komen alleen voor zware feiten zoals moord doodslag hold-up met gebruik van wapens enz.
Dus al hij dat heeft gezegd maakt hij u blaaskes wijs.
Mogelijk wel dat technische en wetenschappelijke politie van de federale politie ter plaatse komt of het sporenteam van de lokale recherche.
got me...Post zal morgen wel gesloten zijn . Feestdag.[quote="xavierdv
morgen vertrekt er dus een AS met een gewone brief.